Gå til innhold

For små klær.. herre gud...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme problem her... hadde ikke planer om å kjøpe mere nytt jeg heller.. men måtte bite i det sure eple i dag, ble ny joggis og ny genser...

Har gått hardt utover samboerens klær i det siste...

heldigvis var det salg på cubus :)))

Før savnet jeg olabuksene + beltene mine... nå savner jeg ALT!!!!!

Vet akkurat hvordan du har det. Alt er stramt og ubehagelig og ... ja.... for lite!

I morgen kryper jeg til korset og kjøper meg et eller annet nytt. Blir gal av dette, selv om det bare er 5 uker igjen for min del.

Jeg har til og med begynt å bruke samboer ullundertøy som gensre på de kaldeste dagene på jobb.. hehe.. spesielt når jeg har inspeksjoner og må være ute.. ellers har jeg mest tynne gensre som jeg kjøpte rett etter sommeren.. så enkelte dager er litt kalde... men jeg neeeeeeeeekter å kjøpe nytt...

jeg passer alt av gensere å topper men buksene er et stort problem.

Fått låne en del klær av søstra mi men alle buksene untatt en var passlige, den ene buksa jeg har bodd i er nå for liten.

Bruker nå kun joggebukser.

skal på julebord 8-10 des hvis lillegutt ikke er kommet før den tid.

Har da ingen bukser å gå med.

Må vel bite i det sure eple jeg å kjøpe meg en fin bukse.

termin 24 des

Annonse

Ja det er jo ikke så kult å gå på fest i joggebukse akkurat... da hadde nok jeg også kjøpt noe.. jeg er heldigvis ferdig med julebord.. hadde en finbukse.. som nå er blitt hverdagsbukse ..for det er den største buksen jeg har.. ergo mest behagelig.

huff har det på samme måte.. mamma buksene ruller nedover magen og er mega stramme.. stitter som pølseskinn...men har heldighvis kjøpt to mamma joggebukser som ser helt ok ut.. men er jo teit og kun ha to bukser igejnn og bruke oxo låner jeg gensere av samboer-.. hehe mine glir bare oppover hihi

hihi... har pint og pæst mæ igjennom en heil dag i førtrange gravide klær... det første æ gjor nå æ kom mæ hjem va å få på mæ pysjn...

Har ca 4 uka igjen æ å... å æ nekta å kjøp nye klea... da bi det dynetrekk i stedn ;D hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...