Blåbærlyng Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 I dag er jeg 20 fullgåtte uker. Bare 20 igjen. Tiden frem til nå har gått så fort. Regner med det ikke går like fort frem til termin 12.april. Må begynne å tenke mer på handling kanskje... Tror kanskje jeg har begynt så smått å få noen bekkenplager, men vet ikke helt om det egentlig er det det er. Får høre med legen snart på neste kontroll. I dag har det vært skikkelig propell i magen, og det er så deilig å kjenne på! Virker som babyen storkoser seg. Herlig! Håper dere andre som er rundt halvveis har det minst like bra som meg!
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 jippi! ja det er så deili. uke 21 starter i morra. termin 4 april har hatt bekkenløsning i 8 uker nu. men ellers er jeg ikke plaget med noe, og har ikke vært det i det hele tatt frem til nå
Hurra_69 Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Ja, det er fantastisk for meg også akkurat nå :-) Er inne i 21 uke og Lille Ert spreller og turner. Formen er fin fin egentlig og jeg har vendt meg til å se kroppen min gravid... Flott med mage synes jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå