ANGEL81 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 når begynner magen å synes ? jeg er i uke 16+3...og jeg ser ikke den gravide magen! snufs...... er det ikke på tide da?
~ms_freia~ Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 det e veldi variabelt fra menneske te menneske...men for min del så oppdaga æ dæ for knapt ei uka sia...og æ e idag 18 uke på vei...men mange andre som har sett dt meir enn mæ
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Min mage var ikke gravid før etter uke 20--- nå i uke 23, er den veldig gravid!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 ja, forskjellig ja, jeg er 12+3 og magen kom over natten for noen dager siden- sånn gravide mage,... har hatt oppblåst mage siden jeg var 5-6 uker, men nå er det slik at folk smiiler søtt til meg når jeg går på gaten, mens de titter på magen min... !!! og den er hard å ta på-- :)og... oi, gikk på vekta i dag---- 5 kg + allerede!!! hmmmmm.... oi oi
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Hvis det er første mann så kommer som regel magen senere enn med andre... med første mann fikk jeg vel ikke mage før i uke 26 eller noe sånt...alle de gamle buksene mine passet helt til uke 21. Denne gang fikk jeg mage myyyye tidligere, allerede i uke 14 passet ikke de gamle buksene mine, i uke 16 begynte jeg med mammabukser. Nå er jeg 19 uker og alle kan se at jeg har fått mage, men bare at jeg er feit, ikke at jeg er gravid... :-(
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 det er stor forskjell på når magen kommer. Venter nr 3 og det har ikke vært likt noen gang. Første gang fikk jeg ikke mage før 6 mnd på vei. Da lurte jordmor på om jeg ventet barn ved ultralyd. Fikk en stor gutt på 4 kg. Andre gang kom magen litt før men denne gang kom den med en gang. Det er helt normalt med deg... Magen kommer. Lykke til!
elise_ Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Jeg er i uke 28 og det har nesten akkurat begynnt å vise. Begynte å vokse i uke 26. Det er veldig forskjellig fra person til person.
Mandragora Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Jeg er i uke 24 og har mage fra før, så min gravid mage har enda ikke kommet...Tenker myyyye på det og synes det er kjipt, ser bare feit ut og vil vise fram at jeg er gravid!!! Men godt å høre at det er andre som har fått mage sent også. Det er jo individuelt, og man skal jo egentlig bare være glad for å kunne bruke sine "egne" klær så lenge som mulig, tror den magen kommer tidsnok uansett og vi blir store og tunge.... Håper uansett den kommer snart :-)
tigergrrrl Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Jeg er i uke 22 og magen min vises nå så vidt for andre. Det kommer jo veldig an på kroppsbygning og slikt. Jordmor mente at siden jeg var så høy og slank i utgangspunktet kunne det faktisk være at magen ikke kom til å se gravid ut i det hele tatt. Litt nedtur det da! Vil jo gjerne se litt gravid ut når jeg for en gangs skyld er det! Men nå altså, magen har kommet. Kontordamene på jobb har bemerket det, og de får jo med seg alt slikt. Fortsatt en del kolleger på jobb som ikke er gravide og har større mager, men min er hvertfall fast og full av baby.. Tjihi.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Er like langt på vei som deg,og min mage er totalt fraværende. Så du er absolutt ikke alene... Men vær sikker,den kommer!!!!!
Ma-i Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 Å det er så individuelt altså.. Har heller ikke særlig mage, ihvertfall ikke når jeg ligger , hadde mye før med de andre. Men nå har jeg stort bekken og fysioterapauten sa at da kan de ofte ligge inni bekkenet en god stud før det synes, har liksom litt plass der da.. Med nr 2 hadde jeg mage etter 6 uker, med nr 1 var jeg nesten 24 uker før den syntes. Nå er jeg uke 15 å synest den kan komme ,er jo dårlig med bekkenløsning og synest det er kjipt å måtte forklare hele tiden.. jaja..
HappyJoy Skrevet 22. november 2006 #12 Skrevet 22. november 2006 Hei! Ikke vær bekymret! Jeg venter tvillinger og er vanligvis ganske tynn (er nå i 26. uke og er definitivt ikke tynn lenger.. ;-)) og jeg hadde ikke mage før uke 18 og jeg venter 2! Har venninner som ikke har hatt synlig mage før i uke 20.
2barnsMamma28 Skrevet 22. november 2006 #13 Skrevet 22. november 2006 å så godt høre dere ikke har stor mage før så sent mange av dere, jeg er 22 uker, idag, og har mage, men mye mindre enn "alle" andre sin. min veninne i svergie sendte meg bilde i dag, vi er like langt, hun var dobbelt så stor som meg! m så er hun veldig liten, og jeg lang i forhold til henne . så har vel kanskje noe med det og gjøre og venter på den store magen jeg da, m ik sikkert den blir så stor.... min mamma når hun gikk med meg, i mnd 8, var den ikke stor altså, samme med mormor. så kanskje det kan være litt arvelig , i allefall m den første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå