Gå til innhold

Han har snudd seg...-feil vei!

Anbefalte innlegg

På hver kontroll har alt vært i skjønneste orden. Gutten har ligget ned hodet ned lenge.... Helt til den dagen jeg skulle registrere på føden, sykehuset. Da hadde han gjort "ku-vending" og ligger nå med hodet oppover. Hvis han ikke snur seg til mandag må jeg på "snuing" på føden. Litt uvirkelig. Jeg satser på at han finner ut av det og "peller" seg på plass igjen i løpetav uka... :-) Hvis han ikke gjør det og de ikke får til å snu han må jeg velge mellom setefødsel og k.snitt. Jeg vil helst slippe det siste så jeg krysser fingrene..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7173685-han-har-snudd-seg-feil-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff! du får slenge deg ned på alle fire og innta skurekonestilling!

(ikke det at det har hjulpet her da)

Skjønner forresten ikke hva det er med disse desemberbarna som insisterer på å ligge feil vei?

iflg legen min er det 2 av 5000 barn som ligger i sete, så kanskje dette er siste innspurt for å få oddsa til å gå opp? siden vi er på slutten av året? *merkelige greier*

men hvis han har ligget "riktig" helt til nå, krysser vi fingrene for at dette bare er en liten rampestrek og at han finner tilbake til riktig stillign :)

klem fra en med tverrligger,

Annonse

jøss! det var jo ett veldig stort avvik? hmmm.... han sa dette når jeg var i uke 25 eller no tror jeg :)

mest på spøk, men jammen viste det seg at det ikke var så moro likevel ;) nå er han jo riktignok ikke i sete, men tverra, og slik har han jo låge heile tia ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...