lillebell&lillemor Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 er ikke helt sikker, men tror jeg har hørt at når de kan sette seg opp selv skal man ta den ned...
Tigergutt Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Ida er 7,5 mnd nå, men kan fremdeles ikke sitte. Det er nok ikke så lenge før vi kommer til å senge bunnen, for hun er ganske aktiv i sengen.
WP-TLogPeanut Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Vi senka bunnen når TL var 8 mnd.. For da la jeg merke til at hun prøvde å dra seg opp på knærne når hun hadde noe å holde i..
Mathoka Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Vi flytta den til midterste høyden da han begynte å krabbe rundt i senga og satte seg opp selv. Nå må vi flytte den til nederste fordi han reiser seg opp til stående stilling...han er 7 mnd...
Gjest Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Flyttet bunnen til midten av sengen når han var 4,5 mnd. ca. Da dro han seg opp etter sprinklene og en dag fant jeg han sovende med hodet oppe på kanten. Skal snart sette bunnen helt ned da han har begynt å sette seg opp i sengen, er nok ikke lenge til han drar seg opp i stående nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå