Gå til innhold

Lille bolla mi er 5 mnd og 8 kg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere av oss med Michellin-barn eller? Hehe, den klædden=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 4,5 mnd og 8100 gram:)

Skrevet

Lukas er 11 uker og 6.5 kg :-)

Skrevet

Gutten min var 8180g når han var 5mnd :)

Skrevet

Hehe, høres kjent ut, men det er UTROLIG stor forskjell fra unge til unge!!!

Min jente nr 1 veide 8600g når hun var 5 mnd, min 2. jente veier nå 6400g nå og er 5 mnd...

Skrevet

Gutten min er 5 mnd om 2 dager og han er nærmere 8500 tror jeg.. (har bare veid hjemme, skal på HS om en uke.) Men han er ikke noe spesielt stor.. Han er lang også han her da!!!

Skrevet

Hm. Lille bolla vår er 8240 gram og 3 måneder. Hun er en eneste stor, herlig valk. Haha.

Skrevet

Lillegutt var 10510 gram ved 6 månederskontrollen, og 12.5 kg da han var et år.. Også en svær klædd:-)

Veslejenta var 7555 gram ved tremånederskontrollen, blir spennende å se om hun også fortsetter den gode utviklingen;-)

Skrevet

Min gutt er 8600 nå, en uke før han blir 5 måneder. Da er våre, samt hovedinnleggeren sin, omtrent like store. Du skriver at han ikke er spesielt stor, men jeg har funnet ut at de er litt over gjennomsnittet. Gjennomsnittsgutten er ifølge Spebarnsboken litt under 8 kg ved 5 måneders alder. Men kjempestore er de ikke!

Skrevet

Vår lille klump; 11 uker, 6895gram og 62cm...

Lever godt på morsmelk, han! Var nesten 6 kg på 6ukers kontrollen, og hadde da noen uker hvor han gikk opp 400gram... Har roa seg litt nå da, snittoppgang på 220gram i uka og det er jo innenfor normalen etter som jeg forstår. Synes bare han er herlig, jeg, med "dobbelthake®" på lårene og bollekinn... Og siden han kun får mm er det ingen grunn til bekymring sier HS.

Skrevet

småttisen vår er 9470g og 71cm og 5mnd:) god og knubben:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...