Gå til innhold

Kan man ikke spise løk når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe kjenner til den. Jeg prøver å ikke være overhysterisk jeg og,

men var på restaurant på søndagen, og da ba jeg om ikke å få likør på isen min. Min far syns det var å overdrive.

Men akkurat alkohol er jeg ekstra forsiktig med, for jeg har sett hva det kan gjøre med unger..

ellers kan du spise det meste. du kan jo drikke kaffe og te også nå, så det er bare å ikke overdrive i noen retning, så går det helst bra.

ja alkohol er litt skummelt selv i små mengder, ville nok gjort det samme som deg der. Heldigvis er det ok med kaffe, hvertfall et par kopper om dagen:) Ellers er det jo bare å lage koffeinfri kaffe. Værre er det ikke:) Du har så fint nick synes jeg, skikkelig norskt og eventyrlig:)

Klem fra meg

næmmen, tusen takk for skryt for nick:) :)

Skal så lite til før en smiler på en ellers sur dag;)

jeg er veldig glad i norsk kultur da:) så passer jo fint:)

Hva kommer Purr av? jeg tenker på en katt som maler jeg da.

Annonse

Da tenker du helt rett:) Laget det egentlig fordi jeg er løve(stjernetegn), men så det var flere som hadde nick med det så da ble det løvens malelyd istedet. He he.. Det er jo en stoooor katt;)

Bra jeg klart å muntre deg opp litt, kjipt med sånne dager. Er foreløpig bare nygravid og heelt fjern jeg, men hormonene kommer vel etterhvert tenker jeg;) Ha en fin kveld, gleder meg til greys anatomy i kveld jeg.

jeg er egentlig veldig lite hormonell! er mer sånn småuggen.

eller bare dønn sliten.

Moro å være nygravid, føler ikke at jeg er så inmari erfaren i dette gamet enda jeg heller.. hehe

vanskelig å holde tett da! Har lyst til å fortelle det til all verden jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...