Gå til innhold

Varmeovn på barnerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest innlegget på nettet ang farlige oljeovner tør jeg ikke lenger ha på oljeovnene på rommet til lillegutt. Har på litt føre han legges inn der. Vi har ett kaldt hus og behøver vel varme på babyrommet når det ikke er mere enn 15 grader? Noen tips om frittstående varmeovner som barnet seinere ikke kan brenne seg på når han skal leke der.....?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har på varme på babyrom???

Skrevet

Vi har aldri hatt varme på soverommene til noen i familien og har vinduene åpne på natta året rundt.

Skrevet

Vi har ovn på veggen vi.fungerer bra d.dn blir jo ikke så varm at de kan brenne sg på dn.oljeovnen sluttet vi helt å bruke når tulla kom.ska helst ikke ha ovn som står på gulvet.

Skrevet

Problemet er at huset vårt er så kaldt. Når det blir 20 minus regner jeg med at det blir for kaldt der inne, synes det er kaldt nå jeg, men han har jo på seg ullpysj da...

Skrevet

Hvorfor er det farlig med oljeovn på soverommet?

Skrevet

Vi har nokså varm leilighet, så vi har ikke ovn på barnerommet...

Men jeg tror at man får kjøpt sånne elektriske ovner som kan skrues opp på veggen (under vinduet for å hindre varmetap) som er barnesikre. De blir visstnok ikke så varme, så de er nokså trygge. :o)

Vi har også oljeovner, men skal bytte de ut med ovn til å ha under vinduet. De er jo ikke brannsikre, så man skal jo ikke bruke de i nærheten av barn og heller ikke når man ikke er hjemme...

Skrevet

De er visst ikke brannsikre. Så man skal ikke bruke de når man ikke er hjemme. Og så kan de visst eksplodere (ikke akkurat så vanlig, da), og da kan det sprute glohet olje omkring... Så barn skal ikke være i nærheten av de ovnene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...