cindy 24 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg har mistet lommeboken min i dag.Har vært på en butikk i dag,der var den ikke(var inne å spurte).Merket ikke at lommeboken var vekke før jeg skulle hente lille gullet.Noen som ser hvor den kan være......Trenger den virkelig.Håper noen tar seg tid.
cindy 24 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. november 2006 Please,er det ingen som kan hjelpe meg??? Er f.20.12.80.
cindy 24 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Vær så snill jenter.....Trenger den virkelig.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Huff, kjedelig :0( Men får den inne i et lite rom, muligens skuff eller hanskerom. Svart plast rundt.. Liker ikke å si det, men søppeldunk slo meg også.. :0( Men la ikke det gjøre at du mister håpet da! Kan godt være den dukker opp?? Lykke til!
cindy 24 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2006 Søren og,det var det jeg fryktet.Du klarer vel ikke å se om den ligger i nærheten av butikken som jeg var sist på?? Det var forferdelig irriterende.Jeg hadde alt i den lommeboka....Uansett tusen hjertelig takk for at du gidder å svare.
cindy 24 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2006 Er du her chanelle 2?????? Hvis ikke,er det noen andre som kan svare meg.Jeg gjør alt for å finne den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå