Gå til innhold

og svosj! så var DEN dagen gått!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde noen småting å ordne idag, og det endte opp med at jeg brukte mye mere penger enn jeg hadde tenkt til...

Og jeg får ikke penger igjen før 1 des.... Blir noen harde dager frem til da....

Ellers har jeg vært hos fysio og hos frisøren.... det var digg det....

Ikveld skal jeg på svangerskpskurs, også er det jo tv-kveld idag da....

Jakten på kjærligheten og Greys...

Håper å sove lenge i morgen etter en slik stress dag!!!!

Hahaha :)

tja.... det er vel meget mulig! i dag har jeg.... lest ei bok.... ja... det er vel det! lagde heldigvis 10liter grønnsakssuppe/pølsesuppe i går, så da er det middag i dag og!

må en tur på butikken og kjøpe... kattemat :( så driver å syker meg opp til det!

gjort nåkke? i dag?? haha. vært hos fysioterapeut (fantastisk behagelig når eg e der - først ligge med varme i ein halvtime, så massasje like lenge, men fy så vondt etterpå!). ellers har eg gjort forferdelig lite. men no e i det minste middagen klar til min kjære kjem inn døra om ikkje så lenge!

men men, godt å høyre at dagane forsvinne litt for andre også - uten å gjere så mykje. sjøl om eg merka at eg blir utrulig lat av å ikkje kunne gjere så masse: eg har jo vore kjempeopptatt siste dagane; jordmor i går, fysio i dag. I måra skal eg til frisøren så då går jo den dagen også...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...