åsså jeg da :=) Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 okei da, er ikke natta enda, men hva skjedde med alt jeg skulle gjøre i dag a? må jammen ta meg sammen snart er bare hjemme og roter hele dagen jeg hva har dere gjort på idag da jenter?
MM med spire Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Jeg hadde noen småting å ordne idag, og det endte opp med at jeg brukte mye mere penger enn jeg hadde tenkt til... Og jeg får ikke penger igjen før 1 des.... Blir noen harde dager frem til da.... Ellers har jeg vært hos fysio og hos frisøren.... det var digg det.... Ikveld skal jeg på svangerskpskurs, også er det jo tv-kveld idag da.... Jakten på kjærligheten og Greys... Håper å sove lenge i morgen etter en slik stress dag!!!!
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Dagene går jo såååå fort!!! har vært hos fysio og handla i dag, rydda og shina litt hjemme og lagd mat til besøket som kommer snart..... Kan det virkelig ta hele dagen å gjøre de tingene???
åsså jeg da :=) Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 Hahaha tja.... det er vel meget mulig! i dag har jeg.... lest ei bok.... ja... det er vel det! lagde heldigvis 10liter grønnsakssuppe/pølsesuppe i går, så da er det middag i dag og! må en tur på butikken og kjøpe... kattemat så driver å syker meg opp til det!
studentbaby Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 gjort nåkke? i dag?? haha. vært hos fysioterapeut (fantastisk behagelig når eg e der - først ligge med varme i ein halvtime, så massasje like lenge, men fy så vondt etterpå!). ellers har eg gjort forferdelig lite. men no e i det minste middagen klar til min kjære kjem inn døra om ikkje så lenge! men men, godt å høyre at dagane forsvinne litt for andre også - uten å gjere så mykje. sjøl om eg merka at eg blir utrulig lat av å ikkje kunne gjere så masse: eg har jo vore kjempeopptatt siste dagane; jordmor i går, fysio i dag. I måra skal eg til frisøren så då går jo den dagen også...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå