Xenaen Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Veldig morsomt... Hørte fosterlyd, fin-fint. Sa så til legen at jeg synes magen er så stor - har livmora nesten ved navlen - til at jeg bare er 12 uker på vei... Han måtte da innrømme at han måtte lete litt langt opp etter fosterlyden... Og da han kjente, ble han ikke helt enig med seg sjøl om det virkelig var livmora han kjente. Men så løfta jeg armene over hodet der jeg lå, og hele magen flytta seg til venstre! Som om en knyttet neve inne i magen min bare flytta seg... Jo, sa han, det er livmora di, ikke tvil om det, har aldri sett en slik bevegelse på et 12 uker gammelt foster... Han mente at jeg muligens var så mye som en måned mer på vei enn min egen termin. Og jeg tenkte no bare... TO? For jeg hadde da virkelig mensen når jeg trur jeg hadde... Men kan man kanskje blø myyye og fortsatt være gravid??
2barnsMamma28 Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 åi!!! det blir jo utrolig spennende komme på ul da enten er du lengre nn du tror eller så er det to. la oss få vite da :-) masse lykke til videre!
Xenaen Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 ja det blir det virkelig. Har måttet ringe rundt til mamma, søster og bror og fortelle (begrensa kor mange ganger min kjære mann synes dette er morsomt å høre på...) Men jeg er virkelige spent, jah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå