Gå til innhold

TIL JUMPY!!! Noen andre som også vil støtte henne???skriv deg på-

Anbefalte innlegg

Jeg ble litt irritert jeg merker jeg.

Maken til utskjelling over noe som var godt ment har jeg ikke vært med på. Også ville gå og trekke seg fra hele stedet. Synes det hele blir litt barnslig jeg.....mulig det er meg det er noe gærent med.

NEI jenter la oss støtte hverandre i stedet, ellers tror jeg ikke at det blir så hyggelig her fremover.

Fortsetter under...

Samme her, skrev nettopp en støttehilsen til henne på tråden hun startet. Men det var nok en misforståelse fra babycakes sin side (håper da inderlig det, hvis ikke er babycakes ekstrem til å tolke i verste mening!!!!)

Ja til støtte - nei til smålig kjiphet!!!!

He he.

Takk.

Men jeg tror BabyCakes og jeg har fått ryddet opp i misforståelsen. Slikt kan nok skje når man kommuniserer på chatt slik som dette.

Så: kan jo presentere meg da så vet ALLE hvem jeg er:

Jeg er snart 30 år. Veldig lyst på baby, men samboeren er veldig nølende. Jeg er ganske aktiv på å "bearbeide" han og håper håper håper at vi kan starte prøvingen etter nyttår. Da har jeg annonsert at jeg vil slutte på pillen.

Synes forumet og alle her inne virker kjempetrivelig og jeg bruker ganske mye tid på BIM. ALT for mye... kanskje hi hi :)

Klem til alle

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...