Gå til innhold

vanlig å miste så sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir litt bekymret ¨når folk her inne sier at de begynner å blø nå osv. Er det vanlig at man aborterer i 2. tri eller går det som regel greit med de fleste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for at jeg vet noe med sikkerhet, men jeg hører ikke om så mange som mister her i 2 trim.... er nok mer vanlig miste i 1 trim enn her inne. det er jo før 12 uke de sier risikoen er størst...

Skrevet

Det er ikke vanlig å miste etter 12 uke. Men komplikasjoner kan jo oppstå helt frem til fødselen... Og etter selvfølgelig... men vanlig er det heldigvis ikke

Skrevet

Hei

Jeg kjenner 2 som har mistet i uke 12 og 13 - og det var ikke noe uvanlig har jeg lest..........

Så jeg slipper ikke helt engstelsen før etter uke 14

Skrevet

Tror ikke akkurat det er "vanlig" men skjer likevel med flere enn man kanskje tror.

Jeg mistet i uke 20 for 3 år siden, da måtte jeg gjennom normal fødsel. Hadde ingen blødning, men de oppdaget at fosteret var dødt da legen ikke fant hjertelyd og sendte meg på ultralyd.

Etter den hendelsen er det veldig mange som har fortalt meg "deres historie" og ble egentlig sjokkert over hvor mange jeg kjenner / kjenner til som har opplevd å miste i både 2. og 3. trimester.

Men ja - tror det som regel går greit med de fleste.

Det vil jo alltid være en liten sjans for at noe kan gå galt, men å gå bekymre seg for det tror jeg bare gjør det verre.

Jeg er nå gravid i 22.uke og forsøker å bare tenke positivt, lytte til kroppen når jeg må ta det rolig. Så langt ser alt veldig fint ut og jeg både håper og tror at denne gangen får vi vår baby når tida kommer.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...