Gjest Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hei! Du.. jeg var på hs i dag og fikk ho dama til å legge tlf.nr mitt på mappa di. Så hvis du har lyst så kan du jo sende meg en melding eller sånn så kan vi trille en tur? Da vet du det er meg hvertfall=)
Mamma'n te linnea Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Hei du.ja d hadde vært kjempe koselig.ska te helsesøster dn 30.hva heter du forresten?gikk d bra me sprøyter i dag?
Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Hei! du var her ja! at jeg ikke fikk med meg det a, hehe. Fulgte ikke med se. Joda, gikk greit med sprøytene i dag, litt gråt sånn med det samme da, men..nå har ho sovet i nesten to timer.....er nok litt slått ut. Skulle passa på å få gjort litt mens ho sov vettu, men hva gjør mamma da? joooooda, ho er på nettet! *oppgitt* =)
Mamma'n te linnea Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Hehe,ja d blir gjerne sånn.håper d går like bra me sprøyta som d gjorde sist.hvor stor er tulla di nå da?
Gjest Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 nå er ho 64 lang og hele 8 kg!! spiser godt ho se, koser seg med pupp, hehe. blir spennende å se hvor stor jenta di er da, de er jo nesten nøyaktig like gamle. men nå er det grøt og bad etterhvert og litt voksenmat og hehe...vi snakkes=)
Mamma'n te linnea Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Ja d blir spennende,var 7kg og 62 lang på 4 mnd kontrollen.nå ska jg snar lage grøt.prekæs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå