Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det er 'must' eller klarer man seg egentlig fint uten ved å bare kaste i søpla etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke et must. Jeg har ikke hatt det, bare kastet etterhvert og det har ikke vært noe problem i ca 15 mnd. Men nå venter vi nr 2 og med 2 bleiebarn fant vi ut at vi skulle kjøpe ei slik bøtte....

Skrevet

I begynnelsen lukter ikke bæsjen til babyen nesten noen ting. Det forandrer seg når barnet begynner å få fast føde. Jeg kjøper hundeposer og putter bæsjebleiene oppi.... Enkelt, greit, og mye billigere enn bleiebøtte...

Skrevet

Enig med Bloma.... Bare å legge bleia i en brødpose eller hundepose , knyte igjen og kaste den i søpla...

Man går jo ut med søpla uansett hver dag....

Synes egentlig den blir litt dyr og den bleiebøtta... når man tenker på alle refilll posene man trenger...

Skrevet

Hvordan er det med bleiebøtte når man har varmekabler på badet da?

Skrevet

Den nyemodellen til sangenic er visst forbedret og har fått en annen bunn slik at det ikke blir så tett mot gulvet når ma har varmekabler.

Skrevet

Man klarer seg uten...den bleiebøtta virker som om den er det verste el det beste kjøpet folk gjør....vennina mi sier at hun ikke hadde klart seg uten, mens jeg klarte meg helt fint uten. dessuten må man ta inn i beregningen at man må ha disse refillene og de er ganske dyre.

Skrevet

Takk for mange svar! Jeg har bestemt meg; det blir IKKE noe bleiebøtte her i gården... Greit å få stryke ett punkt fra utstyrslista, helt gratis :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Som et alternativ til hundeposer kan jeg anbefale poser beregnet til ille-luktende bleier "Fraganced nappy bags". Jeg kjøpte en hel bunke av disse da jeg var i London under forrige graviditet (på Boots), og har fremdeles noen igjen. Såvidt jeg husker var de ganske billige, under 10 kr for 100 stk. Har ikke sett disse i Norge, men tror nesten at jeg må foreslå at babyutstyrsbutikkene tar disse inn...

Men kjenner du noen som skal innom en Boots butikk vet du jo hva du skal be dem om å kjøpe...

Skrevet

Bra tips med det posene på boots! Tror jeg bestiller derfra jeg. Ekstremt billig da! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...