ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hvor ser man klumpene inni tannkjøttet på barnet rett før tennene kommer? Synes at det er 2 klumper i øverst i munnen, men de er liksom foran på tannkjøttet hvis dere skjønner...
Mamma'n te linnea Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Ja d lurer jg på også.syns jg kan se noe nede i munnen.men kommer ikke altid tennene nede først?
snull Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Tror det kan variere litt.......her var det ihvertfall veldig tydelig 2 hvite klomper, fikk sine to øverste fortenner først Leste et annet av dine innlegg hvor du sier gullet ditt ikke er så interessert i puppen.....kan være pga tenner altså - her ble det full puppenekt(for tusende gang) i 3-4 dager da tennene kom!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 Takk for svar! Det er liksom det jeg håper, snull, for da har jeg liksom et svar på hvorfor ting er som det er om dagen... Hun tar kun puppen noen ganger hvis vi begge ligger eller hvis hun er stuptrøtt så hun nesten ikke eneser at hun spiser... Hun hylskriker og legger seg i buie hvis jeg prøver å legge henne til! Men klumpene er liksom foran når man trekker opp leppa, hvis du skjønner??
snull Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 hvis det er tenner skal de jo være i gommen da...., men det er vel der du mener;) ja,puppenekt er virkelig slitsomt!! Skyld på tenner du, så skal du se at det snart er over.... Her har vi hatt "ørten" perioder med puppenekt, og det som gjør at jeg ikke gir opp, er at jeg vet det kommer bedre tider hvor puppen er det beste de vet om Også selvfølgelig at jeg egentlig ikke har noe valg da..., flaske nekter hun jo også helt!! Nå som tennene er kommet frem går puppingen greit igjen(har ALDRi gått på skinner, men helt greit...), men nå er det 2 tenner oppe og 2 tenner nede som ofte setter sine spor i puppen når hun nærmer seg mett....jaja...noe skal det vel alltid være
Mathoka Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Skjønner hvordan du mener, for sånn er det på Markus også. Han har fått tennene nede, men der så jeg ingenting før tennene plutselig kom (men merket det da =))...lurer på om det tar lang tid før tennene kommer frem da...har begynt å gjøre så vondt når han får pupp nå, tenkte kanskje at det er fordi tennene begynner å komme, men kjenner ingenting i gommene ennå...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2006 hehe:) Ja, er det ikke det ene, så er det det andre! Tusen takk for svar! De er noen stainger, de små
snull Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 hehe, ja, de vet hva de vil;)(Er jo tyrer da) Sikkert en god egenskap da...bare litt fortvilende for mammaen til tider......... Lykke til og pass brystvorta di du for tenna;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå