Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en blødning for ca 14 dager siden og en på lørdag... prøvde og få kontakt med legen for å få henne til å sjekke hva som skjedde, men fikk ikke noe kontakt eller hjelp denne gangen...(hun ringte meg tilbake, men litt vel sent for at hun kunne se på meg)

Ringte et privat legekontor og fikk ul der i dag:-) så nå bør jeg vere roligere, men det skapte fler spørsmål og frustrasjoner over andre ting;-(

blødningene skyldes nok at morkaka så ut til å ligge litt forran mormunn, det går seg jo som regel til! men han så en blodannsamling til da, så det kommer sikkert en blødning til:-(

Må bare ta det litt med ro en stund ;-) lett med tre unger!

Så hjerte aktivitet men følte ikke at jeg så noe mer... han lette og lette etter hjerte og... Konklusjonen var at jeg sikkert var kommet kortere en det jeg var! det er jo ok det og.... så lenge det går bra!

Han konstaterte i alle fall at jeg var på kjukken ;-)

Men var det hjertet han viste meg???? kan fostersekken være tom??? kan embryoet ha stoppet å utvikle seg selv om vi så hjerteslagene???ÆÆÆÆÆ det blei kanskje ikke så mye bedre å ta den tidlige ul'en!

smører meg med tolmodighet til neste lege time om ca tre uker og håper legen min hører og sender meg til sykehuset for sjekk :o) (kan i alle fall håpe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia, det samme skjedde med meg for ett år siden.., du burde bare purre på legene dine å kreve ultralyd en gang i uken det gjodre jeg.. det visteseg nemlig til slutt att det var en MA, vill ikke gjøre deg fortvilet her eller no, men nevn det for legene dine..for det du sier her er akkurat det samme som legen sa til meg da..

masse lykke til:)

Skrevet

hei! ja du burde purre på å få en ny ul, snakk med legen din!

hvor langt er du?

Skrevet

hei

hvor langt er du på vei?

jeg var på tidlig ul - uke 8 - i høst (grunnet MA i mai)

da så vi hjerteaktivitet men ikke noe definert hjerte

hele fosteret lignet jo bare på en liten bønne og den ristet liksom

men jeg så veldig godt at det var et foster - i motsetning til i mai når det kun var en tom fostersekk

denne gangen hadde jeg en blodansamling i livmora

den så jeg tydelig

hun sa det kunne føre til blødning når fosteret ble større og presset blodet ut

dette var ikke farlig men jeg måtte bare ta kontakt hvis det skjedde

det var ikke nødvendig for meg å ta det med ro - men så hadde jeg jo ikke blødning heller da

jeg er nå 13-4 og har enda ikke blødd noe

skulle ikke til ekstra ul før den ordinære heller

men krev det du så du slipper å bekymre deg

jeg kjenner liv nå

håper det går like bra med deg!!

lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar jenter.. :-)

Jeg er etter legene sin mening 8+5, men nå mente han kansje ca 14 dager kortere så da blir det ca 6+5!

får ringe legen i mårra og si hva gynekologen sa, håper hun tar tak i det å sender meg videre :-)

Skrevet

mas i vei på de.

og lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...