Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg undrer om det er noen medsøstre som fått pergo ved ca 125 kg. Jeg har vært hos legen eller det var egenlig to menn og de ville ikke gi meg pergo fast jeg hatt det før. Før fekk jeg pergo når jeg va ca 115 og nå er jeg 125. e de virkelig så stor forskjell. Jeg har allti hatt lange perioder mellom menstruasjoner, da jeg hade mindre vekt og. Min forrige lege trudde det er pga vekt og at jeg ikke fungerer som jeg skal pga at sønnen min fekk kreft før det va da alt begynnte. Jeg ble så lei meg når ikke legen vil hjelpe og jeg føler at jeg ikke har så veldig mye tid igjen å bli gravid for jeg har ikke lyst å begynne på ny etter 35. Jeg jeg har spurt om hjelp med vekten, da det for meg handler veldig mye om sukkeravhengighet, men det tar veldig lang tid. Har tatt av 8 kg siden august men det er vanskeligt og nu kommer julen. Når legen ikke vil gi meg pergo og jeg vet at det ikke er noe fel så har jeg kanskje gjort noe dumt. Jeg bestillte pergo på internet men tør ikke si det til legen. Hva kan jeg gjære? Nu har jeg tatt en periode men viser negativt på cb men har ikke fått mens, så nu vet jeg ikke? E de noen som har tatt pergo og ikke blitt gravid men enda ikke fått mens?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg var 135kg da jeg fikk pergokur!!! Bytt lege! Men syns ikke det er så lurt å bestille på nettet, da man må ha en grundig undersøkelse av gyn før man begynner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå