Sunshine:0) Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Var på kontroll i går hadde 2cm åpning.................. Og overlegen sa: du er ekstrem moden..... Er det, det samme? eller skjenner de modenhet på en annen måte??enn åpning? Kanskje litt teit spørsmål.... men lurer veldig!!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Er 2 forskjellige ting. 2 cm åpning er den åpningen du har. Modenhet er etter hvor myk og tøyelig livmormunnen egentlig er
Sunshine:0) Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 Ok å hvor lenge kan man gå å vere ekstrem moden da???? Gleder meg såååååå masse til det begynner!!!!!
Sunshine:0) Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2006 Kan man liksom være ekstem moden i flere dager??? Unskyld at jeg maser men skulle gjerne hatt flere meninger;0)
Nicki_81 Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Man kan nok gå noen dager som ekstremt moden ja. Min venninne fikk samme beskjed på onsdag og ble da også strippet. Først i går morges kom riene regelmessig og er nå ferdig =) Ønsker deg masse lykke til i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå