Gjest Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Noen som vet om et sted der mamma klær ikke koster en formue? Men 6000 å leve for i månden er det ikke kult å kjøpe i bukse til 600 kr som du bare kan bruke i kanskje 4 månder... Hjelp!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Tror ikke du finner noe som er rimeligere enn H&M i allefall. Fant en fin bukse her om dagen som kostet 299,- Sort bukse, husker ikke hva stoffet heter, men det er ikke finbukse i allefall
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Lindex har også litt, men det er veldig få butikker som har gravidklær. Kjøpte en fin snekkerbukse der, rimelig var den også
Lovehearts Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 mama-lucious. har veldig rimelige klær.... søk på nettet, det er flere vero moda butikker som her klærne ihvertfall.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Hvor i verden bor du? Det er en bruktbutikk på Jar (utenfor Oslo) som heter "Magen", der kjøpte jeg noen bukser, de har masse fint til en billig penge. Jeg har store planer om å prøve å selge mitt tøy der etter at jeg er ferdig. Tøyet er - naturlig nok - pent brukt, man får liksom ikke slitt ut klær på noen få måneder. De har får så vidt nettside også, men ikke nettbutikk. http://www.magen.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå