Gå til innhold

noen flere som skal teste i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, testet i går svakt positiv og testet igjen svakt positiv i dag. Er dag 32. Vet ikke hvor lange sykluser jeg har siden jeg nettopp har fått tilbake mensen etter fødsel med førstemann. Vi skulle egentlig ikke begynne å prøve enda på nr 2, men er veldig glad om det skulle vise seg å være en lillesøster eller lillebror på gang. Jeg har hatt mensmurringer og stikkinger nedentil i ca halvannen uke. Litt Kvalm innimellom...Jeg er sikker på at jeg er gravid, men får da hele tiden disse svakt positive testene. Testet sist positivt da jeg var 5 uker på vei, så må kansje vente enda noen dager før det er fullt utslag på testene.

Så spennende!

Testet selv i dag, på dag 11 etter EL!

QR testen var negativ, men man kan skimte en strek som ligger under overflaten!

Våknet i natt fordi jeg var kvalm og jeg er veeldig trøtt!

Skal teste igjen i morgen og håper den blir positiv da! :-)

tok en test nå nettopp, og den må være uten tvil positiv.. wææææææ! skummelt! vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har lyst til å hoppe opp og ned, og hyle høyt, og i neste sekund tror jeg testen er "feil" at det ikke stemmer, blææh. blir nesten litt sprø av det her. klarer liksom ikke å skjønne helt at jeg er gravid..

Annonse

har ikm i morgen eller torsdag, så testet litt tidlig, klarer aldri å vente :)

har tatt en newgeneration-test (i går) og den viste svakt positivt. I dag tok jeg en ClearBlue, og viste positivt den også!!

gleder meg til sambo kommer hjem fra jobb, så jeg kan fortelle det til noen :D

skal ta en test nå snart jeg,,men jeg har hatt litt ustabilde sykluser,,så jeg burde vell egentlig vente til tordag,,men vi prøver en test i dag..tror ikke den en posetiv,,men jeg må nesten ta den for å finne ut det:)

så da får vi se......

Jeg har fått testene mine i posten i dag, og har sååå lyst til å teste! Men er redd for å bli skuffa... Har det nesten på samme viset som sist jeg var gravid; grusomt trøtt, mye på do, SULTEN og hodepine. Og yyderst små humørsvingninger ;)

Annonse

hmmmm..jeg tok en test nå..

jeg kav vell egentli si at den er negativ,men jeg kan skimte en slags strek loddrett..den er ikke brei som det skal være,men jeg kan se konturen av den ene siden,,så jeg vet ikke jeg..

men jeg tester egentlig alt for tidelig,så jeg får vell ta en test om noen dager...

brukte cb,,den som kommer frem som et kryss eller en strek.

ikke lett å tyde den streken for den kan være bare at det er en slags tråd i testen som jeg ser..

hmmm....å dette er kjedelig assa.

Tror jeg skal prøve en clear blue test i morgen jeg...har fått en følelse for at de fleste syns den er best...har jo testa svakt positivt to morgener på rad nå med billigtester...

Gratulerer med positiv test spindel!!! Lykke til videre i svangerskapet!! Kansje sees vi inne på 1. trimester om testen min er positiv i morgen..jeg vil ha termin omtrent den 31. juli- 4.august.....vet jo ikke sykluslengdene mine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...