Gå til innhold

April: Åh!! Mannen ringte nettopp med gode nyheter!!!

Anbefalte innlegg

Fra neste mnd går han opp 3000 i mnd!! Ikke at vi har dårlig råd akkurat, men det er sånn at det akkurat går rundt uten at jeg jobber... Så nå slipper jeg å ha dårlig samvittighet for ikke å jobbe... *HURRA* Pluss at hvis jeg består fagene jeg tar nå, så får jeg jo penger fra lånekassa neste år!! Ble så letta nå!!

OG... På fredag skal et hus vi har stående i Bergen til salg!! -Og hvis vi får solgt det til 3 mill så sitter vi igjen med ca 150.000 +netto!!! (Eier det sammen med svogeren min og svigerfar, og skylder svigerfar 100.000+ i lån og renter)

Endelig ser det ut til at økonomien smiler til oss... Har hatt sparebluss her nå noen mnd...

Ja, så her har dere alt om vår økonomi..hehe.. :)

Fortsetter under...

Ååååå *misunnelig*

Alltid greit med noen ekstra kroner i kassa, her sviver det akkurat rundt, gleder meg villt til mannen er ferdig med skolen og kan få seg en normal jobb! Han har fremdeles 1 1/2 år igjen men da har han gått på skole i 5 år!! (ingeniør) Best det blir en godt betalt jobb ja, hehehe... ;o)

Ååååå så kjekt da. Ja det kommer jammen godt med de 3000 ekstra. Her jobber jeg 100% som lærer og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er første å siste gang jeg skal jobbe 100 når jeg har små barn. Uff det er kjempeslitsomt og jeg får dårlig samvittighet fordi jeg ikke har mer tid til snuppa.....Men men skal det bli penger i kassa når babyen kommer så må jeg jo det. Jeg føler at ved å jobbe nå så år jeg igjen dobbelt opp sånn økonomisk sett...men jeg taper jo litt på andre felt da..

Så bra da!!!! Du er heldig som får være hjemme med snuppa di, og enda bedre er det nå da!!! En av de beste nyhetene å høre før jul ikke sant!! ;);)

Kjempeglad på deres vegne også!!! :):)

Åååå så moro da Synne. Så godt når det går den vegen. Hmmm me hadde nesten 4000kr mindre denne måneden. Så skal bli så godt å få penger til over helgen... da er alt normalt igjen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...