Miraculix Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg ønsker så fryktelig å bli gravid, at det grenser til besettelse. Uff, hehe.. Er det flere som føler det på samme måte? Dette begynte etter en abort for ca ett årstid siden, da jeg ble gravid uplanlagt. Var ikke så fryktelig begeistret når jeg så på graviditetstesten den gangen, for jeg var bare 19 år og mitt i skole og ett nytt forhold. Hadde aldri tenkt tanken på å få barn så ung. Alt var skremmende! Men da jeg virkelig forsto hva som ventet meg, og begynte å glede meg til det som skulle skje, endte det i abbort. Det var så fryktelig urettferdig! Nå ØNSKET jeg jo virkelig barnet, og hadde forberedet meg både fysisk og psykisk. Vet jeg er klar, men mange som er skeptiske til at jeg som 20åring planlegger å få barn. Hva mener dere?
spindel med spire :) Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 hei har det akkurat som deg, jeg også ble gravid uplanlagt. Men så begynte jeg og glede meg og ble "klar" for det, men mistet i uke 20.. og nå er jeg helt besatt av å bli gravid igjen.. hihi er litt eldre jeg da, 23 år. Men så lenge man føler seg klar for det, skal det ikke være noe problem, og du har jo vært gravid en gang før, og har sikkert tenkt igjennom hvordan det kommer til å bli med barn og alt det der.. så vi får bare krysse fingrene og lykke til
Miraculix Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Ååh, så deilig at man ikke er alene i verden :-) Lykke til t deg å!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå