mamma_74 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Det er en stund siden hun kom seg opp på alle fire, men da var det bare for sekunder av gangen. Nå kan hun stå opp til 30 sek av gangen å gynge. Til slutt mister hun balansen, eller blir sliten i armene. Da blir hun liggende med stumpen i været, før det er opp på nytt. Det er så morsomt! Noen andre som driver med det samme?
Gjest Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Gratulerer:) Min lille pode har ikke kommet seg opp på alle 3 enda...men prøver så godt han kan:) blir skikkelig sinna når han ikke får det til!! Er nok ikke lenge til tulla di krabber nå Spennende:)
Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 oooopppspsss:) thi hi:) skulle være alle 4:) hihi
Anonym8579 Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Mathias er nok et godt stykke unna å komme seg opp på alle 4 ennå hehe.. det neste jeg venter på han skal klare er å rulle fra rygg til mage
mamma_74 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2006 Det er veldig gøy med alt nytt som skjer med de små. Jenta mi ruller fra rygg til mage, men ikke andre veien ennå. De utvikler seg så forskjellig når de er så små. At min er oppe på alle fire nå, betyr visst ikke at hun blir noe tidligere enn andre med å krabbe. Og det er jo forsåvidt fint, det er travelt nok allikevel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå