Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg må bare dele dette med dere;) Jeg har en sønn på 4 mnd og han har endelig fått faste søvnrutiner! Jeg og samboer var fast bestemt på at vi skulle la han finne ut av d selv,i stedet for å slite oss ut på å få han til å legge seg når vi vil... Og nå legger han seg i 8- 9 tia om kvelden og våkner i 7-8 tia om morgenen:) Da ammer jeg han og så står vi opp:):)d er så herlig å få ha kvelden for oss selv og ikke minst sove lenge i strekk;) Har mye mer overskudd nå enn før:) Ha en fin dag;)
Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Heldiggris! Kan du være så snill å beskrive kort hva du gjør når det gjelder søvn på dagtid, mating (mm/mme/grøt?) og hvordan du legger han (sovner han ved puppen av og til, eller sovner han av seg selv, hvor lang tid tar det osv)? Kanskje jeg kan lære noe. Sliter med søvn på 4-månedgammel gutt...han våkner drøssevis av ganger om natten.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 På dagtid så sovner han som oftest med puppen,og han sover når han selv vil(2-4 blunder på ca en halvtime pr.dag). På kvelden før vi legger han så steller vi og så ammer jeg han,ikke alltid han sovner med puppen da,men da bysser vi han bare i søvn og legger han:) Viktig å aktivisere han om dagen og kose med han om kvelden slik at han etterhvert skjønner forskjell på dag og natt:) Vi har så vidt begynt med grøt,men d får han foreløpig på dagen. Må venne han til å spise med skei,og d er best å gjøre d når han er skikkelig opplagt=) Når han kan det så skal vi begynne å gi grøt før han legger seg:) Håper dette hjalp,og lykke til:) Er det noe mer du lurer på så er det bare å spørre=)
Benni-min Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jeg er også heldig og har kveldene fri. Lillegutt har sovet rundt fra han var ca 6 uker. Før det la han seg kl 23 når vi la oss og sov til ca 5. Mat og soving til ca 8. da sto vi opp. Nå er han snart 4 mnd, og siste mnd har han sovet fra ca 18.30 til 7.30 uten å våkne. Småvåkner av og til for å få tutten, men sover videre etterpå. Deilig å ha overskudd på dagene og ikke gå rundt i "koma".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå