Gå til innhold

Vært hos jordmor i dag og fått henvisning til UL.

Anbefalte innlegg

Pga usikkert leie... ÅÅÅ håper han ligger med hode ned, har gått lenge nå å egentlig gledet med til fødsel.. Men ligger han i sete blir det uaktuelt for min del og føde normalt, jeg er førstegangs og vil ikke bli helt skremt av tanken på å få flere barn, og det kan fort ende i hastekeisersnitt, synes det er unødvendig action for å si det sånn..

Jordmor sa hun trodde han lå på nærmere 4 kilo også...

Skal på ul på man, så får se da...

Man hun sa også at hvis han lå med hodet ned, så lå han langt ned, og at hun da rett og slett ikke klarte og kjenne hodet pga det... håpe, håpe..

Fortsetter under...

Annonse

Krysser fingrene for deg :) xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Vesla mi ligger så langt ned i bekkenet at 2 jordmødre hadde problemer med å kjenne hodet,de fikk tak i halsen..hehe.. Så d er godt mulig at d er d samme hod deg også :)

Kjenner du mye nedpress ??

Klem

Nei hun klarte ikke kjenne det..

Var enten rumpe eller skuldre, magen hadde sunket, men den gjorde selv om han lå i sete sa hun...

Hun har sagt, og sa også i dag at pga mine sterke magemuskler var det vanskelig å få tak i noe...

Man tar ikke sorgene på forskudd:) Går jo fort til Mandag..

Annonse

Jeg hadde akkurat samme problemstilling som deg......

hverken lege eller jordmor klarte å kjenne leie. Kom på ul og det viste seg at hode lå så langt ned i bekkenet at det var vanskelig å kjenne....

Kanskje en fordel om lege/jordmor kjenner etter leie litt tidligere enn uke 36/37. Hadde ikke kjent etter leie på meg før, så kanskje derfor det ble vanskelig???!!!!

Uansett... masse lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...