Gå til innhold

Lykke til med UL i dag, Susse!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen!

Så kjempe kjekt at du husker på meg :)

Ul i dag var en surrialistisk opplevelse....

Jeg hadde forberedt meg på at hvis vi var heldige hadde de blitt 12mm i dag slik at det kanskje kunne bli inseminering på mandag. Ble helt sjokka da gyn sa: Ja men denne var jo kjempe fin! 15mm!!!!!!!! Det andre egget har ikke utviklet seg noe særlig men det gjorde vist ingenting. Så da skal jeg ta en sprøyte i kveld for deretter å ta eggløsningssprøyten i morgen kveld og inseminering på torsdag og fredag!!!!

Er fortsatt helt i sjokk men det er et veldig positivt sjokk da :)

En annen litt dum ting er at jeg våknet i dag med UVI... Typisk... Har liksom ikke nok med de bivikningene som allerede har meldt sin ankomst om ikke jeg skal slite med dette også. Men regner med at det går over med en tre dagers kur...

Klem

Så fint at det skjer nå da! Har du masse bivirkninger? Jeg begynner endelig å bli kvitt mine, og det er deilig.

Vet du hva? Jeg skal til ivf i JANUAR!!! Helt sykt! Kjempesykt!!!! Jeg spurte hva som skjedde fremover på telefonen i går (måtte jo levere blodprøve, negativ, selv om mensen kom, de vil helst det sa hun), og da sa hun jeg kunne velge om jeg ville prøve aih igjen eller gå for ivf med en gang! Ble helt paff, jeg! Men valgte ivf siden jeg ble så dårlig av aih-skal jeg lide så vil jeg gjerne ha bedre sjangser for å¨lykkes.

Klem til deg:o)

Så utrolig gøy at dere får komme inn til ivf i jan. Skal du ringe inn mensen nå i desember da?

Ja bivikningene har ikke latt vente på seg....

Hetetokter, humørsvigninger og ekstremt trøtthet. Men det kan jeg takle. Det jeg ikke takler så bra er den intense hodepinen og kvalmen som sitter lang oppe i halsen. Er nesten såpass ille at jeg lurer på hvordan jeg skal klare å gå på jobb i morgen. Skal på jobb før vi skal inn til riksen. Har jo heller ikke noe særlig med sykedager å ta av siden jeg nettopp har kommet tilbake etter langtidssykemelding...

Klem

Annonse

Jeg kjenner meg så igjen i de bivirkningene du beskriver! Og så lenge de er så ille er det ikke greit å prøve å tenke å noe annet enn den prosessen man er inne i. Jeg håper virkelig det klaffer for dere! Jeg sleit meg gjennom hverdagene og levde bare for å komme hjem og slappe av. Men nå har det meste gitt seg (bare litt svettetokter).

Jeg ringer inn mens i desember. Er fortsatt mest redd, gleder meg ikke, men sånn var det rett etter vi bestemte tid for aih også. Er veldig veldig redd for det emosjonelle rundt det, men regner med at det blir spennende når jeg er i gang.

Klem til deg fra meg:o)

Jeg synes bare dette er så vanvittig spennende for deg. Har ingen problem med å forstå at du er redd for dette. Alt nytt i slike behandlinger er både spennende og skummelt på en gang. Samtidig som det nå gjøres noe for at vi skal klare å bli gravide blir samtidig fallhøyden så enormt stor!

Var til første inseminering i går og skal inn til siste i dag. Og skal love deg at du ikke er den eneste som synes dette var vondt!!!!!

Faktisk var det såpass vondt at jeg ble kvalm der jeg lå.

Og etter i dag skal det bli en utfodring å få dagene til å gå framtil blodprøven.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...