Gå til innhold

da har jeg vært hos jm

Anbefalte innlegg

jeg hadde heldigvis ikke utslag på eggehvitestoffer idag! hodet var knapt festet, vil det si festet littegrann? og jeg fortalte at slimproppen har begynnt å gå. det syntes hun var tidlig og trodde vel ikke helt på det, da hodet ikke var festet helt..er det nødt til å være det da?? uansett, ut har det kommet en slimklump/geleklump som var blank/gul, så jeg mener bestemt at det var slimproppen, for den var slik sist gang også. hva tror dere? ellers har jeg hatt masse sterke kynnere og stikninger, så det er vel ikke så rart om ting begynner å skje, selv om jeg er bare 35 uker på vei?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7171256-da-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-jm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn som jeg har forstått det så kan slimproppen gå mange uker før det skjer noe som helst annet.

Vet ikke helt hva det vil si at hodet er knapt festet, vil vel kanskje si at det ligger nede i bekkenet, men ikke er festet? Men hvis du er andregangs så er det vel ikke sikkert at det fester seg heller før i "siste liten"?

Ikke mye til gode svar det her da! Håper andre kan gi deg noe mer, med litt mer tyngde og erfaring : )

Annonse

åh, så spennende!! når har du termin da? det er litt i tidligste laget for meg da, men sist kom han i uke 38, så jeg er litt klar likevel jeg! :-) føler på meg at hun uansett kommer før jul men...(skummel innstilling...gjett om siste mnd kommer til å gå sakte hvis det blir overtid..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...