Gå til innhold

Søvnløse netter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som sliter med å sove??

Vet jo at de fleste blir som murmeldyr når de er gravide og jeg er også veldig sliten og trøtt og sover som regel godt fra tidlig kveld til morgen. Men likevel har jeg noen netter hvor jeg rett og slett ikke får sove. Har andre natten min nå, hadde fire netter på rad for ca to uker siden. Vet jo at det ikke er noe farlig, men bare forferdelig slitsomt. For man er jo i utgangspunktet fryktelig sliten og trøtt.

Har faktisk vært borte fra jobb to dager nå fordi jeg ikke sover. Har ca en times kjørevei til jobb og blir litt engstelig for å sovne ved rattet... Men så føler jeg meg litt som en skulker. Er ikke den som pleier å være hjemme bare fordi jeg ikke får sove, bør helst ha 40 i feber før jeg holder meg hjemme. Men nå som jeg er gravid så blir jeg så veldig sliten når jeg ikke får sove. Så nå sitter jeg her hjemme fryktelig sliten og trøtt og med dårlig samvittighet fordi jeg ikke er på jobb. Ikke greit ;-)

Hadde bare litt behov for å tømme meg litt...

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Ja, jeg kjenner meg igjen ! Etter kl. 13 hver dag er jeg veldig trøtt og drømmer bare om senga mi. Når jeg imidlertid legger med kl. 21-22 får jeg liksom ikke roen over meg til å sovne, selv om jeg kjenner at jeg er kjempetrøtt og sliten. Magen min murrer alltid og jobber fælt på kvelden/natta, så det er kanskje derfor, men jeg har også bare våkna midt på natta, og har hatt store problemer med å sovne igjen. Forrige uke måtte jeg være hjemme en dag pga. dette. Er 7 + 2 på vei.

Tror nok det er hormoner, dette, og at det vil gå over når den værste perioden er over ! (: Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...