lita frøken Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Siste året med pakkekalender for meg og kjæresten min. Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe og legge i pakkene? Ikke altfor dyre gaver, men alle forslag mottas med takk=)
___ Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Kjøp et verktøysett og pakk inn delene enkeltvis. Snop Sokker Tannbørste "Gavekort" med masasje, middag, skopuss, kake eller liknende fra deg
kokosbolle Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Samboeren min må dele med babyen i magen, dvs. babyen får 6 gaver, og samboeren min får resten. Til samboer: sokker boxer snop julemarsipan flaxlodd kakemix (så han kan bake kake til oss ) Til babyen - tåteflaske - bodyer - sokker - ulllue
rødhette* Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Hvis du søker i forumet, har det ligget ute masse forslag på skravlesiden...
Angelas_Baby Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Ferdig med både sambo sin og guttungen sin! Sambo sin er som vanlig den vanskeligste, da det er vanskelig å finne billige ting, men han har fått: *flaxlodd kalender *søte sokker *boxere *t-shorter *dvd *vekkerklokke *en del ting fra Mique *Masse julegodt hver lørdag *STOR julestrømpe full av godt på juleaften *Slips *Smykker *hud-produkter *barberblader+gele *hårstæsj *Mansjettknapper *Flax lodd til de billigste gavene, for å "veie opp litt" ...det jeg kommer på! Guttungen: *Masse turtles *riddere, hester o.l *jule-dvd'er *julestrømpe på juleaften *litt godt på lørdagene *klærsom han vil ha *lego-pakker *slim med figurer oppi *spidermann effekter *"biler" saker (fra filmen) ++++ husker ikke mer!
___ Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Tror nok vi kjører ganske ulik pris på våre kalendere ;-). Totalt kom kalenderen til mannen på 154 kr i år mens jeg brukte ca 170 på vessla. Har ikke lyst til å bruke hele gavebudsjettet på adventskalender. Det er jo på julaften de fine havene skal komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå