Gå til innhold

Da kommer jeg tilbake hit...... :((

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, stakkars deg!

Vet hvor forferdelig dette er, mistet selv i 12 uke for nesten 4 uker siden - det er fortsatt veldig tungt.

Håper du slipper å være hjemme alene så lenge, det er godt å ha noen å snakke med!

Får håpe du slipper å være her så lenga da!

Trøsteklem!

Jeg hadde en missed abbortien i 10 uke for ett år siden. Måttte ta en utskrapning på sykehuset. Var utrolig trist og har hatt lyst på ny baby siden.. Har prøvd og prøvd men er tydeligvis ikke like enkelt å bli gravid som det var den gangen..

Annonse

Så trist å lese dette, sanne. Vet hvordan det er å være sååååå glad for så å bli sååååå lei seg, jeg har også mistet. Veldig tung periode, men jeg hadde heldigvis god støtte i mine nærmeste, så jeg fikk prata masse om det, og nå er jeg kjempepositiv og prøver for harde livet:)

Håper du har noen du kan snakke med og få trøst av.

Sender deg mange gode trøsteklemmer, håper du snart får ny spire og at den sitter godt!

Klem

Ånei!!! Så utroli trist Sanne!

Jeg forstår godt at du har det vondt nå. Håper det ikke tar lang tid før du blir gravid igjen!

I melomtiden sender jeg massevis a trøsteklemmer til deg!

*****************************KLEEEEMMMMM!!!******************************

Hei Sanne!

Først og fremst vil jeg sende deg mange varme trøst klemmer! Det er kjempe trist å miste en liten spire. (hadde selv sa for 2 uker siden, så jeg har en anelse om hvordan du har det) Når det er sagt, så er du ofte ekstra fruktbar etter å ha mistet av en eller annen grunn, så hvis du bestemmer deg for å prøve snart igjen ønsker jeg deg lykke til...håper du har noen rundt deg du kan snakke med, hvis du føler behov for det.

*klemmer*

Tusen takk for fine tilbake meldinger:)

når kommer snart samboer hjem, så da får jeg endelig skikkelig trøst av han!!! :)

Vi har bestemt oss for å begynne å prøve igjen med en gang! Dette er noe vi begge to har virkelig lyst på... Har lyst på å bli en liten familie:)

Ønsker dere andre også lykke til! Håper det snart sitter en spire for oss alle! :)

Annonse

Hei Sanne.

Så leit å høre at du har mistet. Jeg har også vært i den situasjonen og vet litt om hvordan du har det nå.

Da jeg mistet prøvde jeg å fokusere på det faktum at jeg nå i alle fall kan bli gravid. Sannsynligheten for at det skjer igjen om ikke altfor lenge er veldig stor!

Håper det snart sitter en ny spire i magen din og at den blir der i 9 mnd!

Stor trøsteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...