kokosbolle Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Ser du har hatt litt vel intense modningskynnere. Mitt spm. er hvordan kjennes de ut? Strammer magen seg som en vanlig kynner og samtidig gjør det vondt? Eller gjør det bare vondt? Jeg har hatt kynnere siden uke 20, ikke smertefulle, bare at livmoren strammer seg. På lørdag fikk jeg imidlertid en skikkelig smerte som kjentes ut som "mens"smerter. Og det samme kom i dag tidlig, bare enda verre. Livmoren strammet seg ikke, det bare gjorde no inni granskauen vondt (som da jeg hadde mensstruasjonssmerter). Var det slik for deg også eller var de regelmessige? Håper forresten at alt er bra med deg og at din lille i magen blir inne litt til )
selfangerkjerringa Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Det er som en skikkelig hard kynner, og så presser lillejenta gjerne hodet ned i bekkenet samtidig. Det er vondt, men ikke mensvondt eller rievondt (jeg har født før og vet hvordan rier kjennes ut). Det hender de er regelmessige, men de blir også framprovosert hvis jeg går, går i trapp, løfter osv. Jeg vil helst ha henne der inne litt til ja Som jeg har skrevet før - jeg vet at hun er "klar" for verden allerede i uke 34, men hun har nok godt av å ligge og feite seg opp litt til
kokosbolle Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Takk for svar! Da lurer jeg fælt på hva disse "mens"krampene mine er for noe. Hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå