Gå til innhold

Tvilsom suppediett!!!!

Anbefalte innlegg

Til dere som prøver suppedietten!

Leser at den garanterer et vekttap på mellom 4.5 - 7.7 kilo etter en uke. Det kan sikkert stemme at vekttapet er stort siden kaloriinntaket er såpass lite. Men mesteparten av kiloene man mister første uka er væske og vil komme tilbake etter endt kur!!!!

Det er heller ikke anbefalt å miste mer enn 0.5-1 kilo i uka uansett slankekur.

Ikke for å ta fra dere gleden. Men bare vær litt obs på dette før dere evnt setter i gang....

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7170880-tvilsom-suppediett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar suppedietten over 12 uker jeg... :o)

Har gått ned 8 kg til nå...e på min 4. uke. Men har skeiet ut en del så hadde nok gått ned mer om jeg ikke skeiet ut hehe.

Jeg elsker denne deietten jeg!! Kan spise så mye en vil å alikevel gå ned i vekt!! :o) Passer meg perfekt! :o)

hei kardemomme....

du må lese bruksanvisninga NØYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det er kun første uka du kan gå ned så mye og det er av en ganske så logisk grunn...første uka forsvinner alt det overflødige vannet i kroppen....trodde liksom at det var ganske innlysende...men,men..

no har eg brukt denne dietten i 5 uker og gikk ned tilsammen ca 13kg...

men har no slutta med den av naturlige årsaker....

les nøye igjenna det som står om denne dietten før dere skriver negative innlegg om den her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

øh...glemte å si at dere må og tenke på korr mye dere veier før dere begynner på denne dietten!!!!!!!!!!hvis dere har 5-10 kg for mye på kroppen så går dere seinere ned i vekt enn de som har 20-50 kg for mye....denne dietten er jo egentlig beregna på de med kraftig overvekt>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moaas!!!!

Du må også lese mitt innlegg nøye før du kritiserer meg... Jeg vet hva jeg snakker om når det gjelder kurer som bremser forbrenningen... (= for lite energiinntak i forhold til energiforbruk).

Jeg vet at anbefalt vektreduksjon er 0.5 -1 kg pr uke uansett slankekur. Sikkert fint at du har klart å gå ned 13 kilo på 5 uker, men det er altfor mye på kort tid, i hvertfall i følge leger/ernærings- ekspertene. Redd for at kiloene dine kommer snikende tilbake før du aner. Men selvsagt er dette individuelt fra person til person...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...