Babyidesember Skrevet 21. november 2006 #1 Del Skrevet 21. november 2006 Andrine sak bli storesøster til en liten jente... Hva passer syns dere fint til Andrine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Del Skrevet 21. november 2006 Mina? Kjenner en jente som heter Mina Andrine, også kjenner jeg et søskenpar som heter Mina og Andrine. Så kankje du også liker det navnet ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 21. november 2006 #3 Del Skrevet 21. november 2006 Hedda og Andrine Nora og Andrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Del Skrevet 21. november 2006 Andrine og Sarah Andrine og Aurora Andrine og Rebekka Andrine og Veronika Andrine og Thora Andrine og Leonora Andrine og Malin Andrine og Martine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 21. november 2006 #5 Del Skrevet 21. november 2006 Miriam Sandra Lovise Karina Frida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyidesember Skrevet 21. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 21. november 2006 Kristine??? Hva syns dere om at navna ender likt? Er det rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 21. november 2006 #7 Del Skrevet 21. november 2006 Tenkte på både Kristine og Martine da jeg svarte på innlegget, men foreslo de ikke fordi jeg synes det blir litt vel likt Andrine. Hva med Kristina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #8 Del Skrevet 21. november 2006 Annikken? Hva syns dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #9 Del Skrevet 21. november 2006 Ulrikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyidesember Skrevet 23. november 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 23. november 2006 Andrine og Anniken er fint syns jeg... Litt for lage navn kanskje.. ville helst ha bare to stavelser, men syns de klinger kjempefint sammen. Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #11 Del Skrevet 25. november 2006 Andrine og Amalie er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå