Gå til innhold

Alle fantastiske mødre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er 21 (ikke gravid) og studerer interiørarkitektur. Nå skal jeg innrede et hus der det er en jente på 1 år, men siden jeg er enebarn har jeg ingen anelse om hva man bør ha i huset når det er et barn der(og moren min er på feire..)!

Kan dere være så snille og hjelpe meg litt på vei?

Moren har hjemmekontor, og jeg har satt glassvegger med panelgardiner her så man kan se barnet når det blir eldre.

Badet er 10,5 m2, kan jeg ha "stellebord" oppå vaskemaskin/tørketrommel? og hvor lenge trenger man stellebord?

Hva gjør jeg med badekar når barnet er over 1 år? Kan det bade vanlig med foreldre?

Jeg er kjempetakknemlig hvis dere kan dele litt av deres erfaringer om de små (*misunnelig..*)!

Hilsen Silje Emilienne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg har en sønn på 9,5 mnd så skal prøve å komme med noe fornuftig;)

Hørtes kjempe smart ut det du har gjort med hjemmekontoret,det blir bra!

Når det gjelder stellebord på vaskemaskin,så går det helt fint!Det hadde vi.Vi hadde vel det bare til han var ca 5 mnd tror jeg.Så flytta vi bare stellematta ned på gulvet på badet.Jeg synes det var enklere.Men så er min gutt skikkelig sprellemann! Men andre har nok stellebord lengre.Hvis hun er 1 år,vet jeg ikke om ho bruker stellebord....

Vi har aldri hatt badekar,brukte først bare badebalje,nå sitter han i dusjkabinettet bare.Men har de badekar,så kan hun fint bade sammen med foreldrene:)

Ellers synes jeg du har tenkt på en del ting jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...