Gå til innhold

HURRA!!!

<3 storefis&lillefis <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta fyller 1 år i da...

Denne dag for 1år siden endte i hastesectio i uke 29+5... 5uker på sykehuset.

1340 gram og 39 cm..... hvem skulle tro at samme jenta på 9500 g og 72 cm skulle bli så stor....

Takk gud for at vi bor i vesten med den kompetansen det utgjør!!

Hurra for jenta mi!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra og gratulerer så masse med en stor og begivenhetsrik dag!!

Ja, du og jeg og mange andre med oss er kjempeheldige som fikk så god behandling på nyfødtintensiv avdeling. I morgen 22.11 er det vår tur til å feire 1års dag. Helt utrolig hvor fort tida går med disse små i huset. Vår lille gutt kom i uke 27+3 og veide 990 gr og 34 cm. Helt merkelig og nesten uvirkelig å tenke tilbake på at han har vært så liten, når jeg i dag ser bort på en plugg som nok er passert 9 kg:-)

Vi takker Gud hver dag og er kjempetakknemlige foreldre. Håper dere fikk en minnerik feiring av jenta deres.

Klem

Skrevet

Gratulerer til dere begge, lille fis og lurveliten!!!

Min gullgutt fyller 6 måneder i morra, 22/11! Tiden går såååå fort!

Her var det også haste-keisersnitt i uke 34, han var ganske stor da, 2390gr og 44 cm. Nå er han godt over 7 kg og sikkert snart 70 cm lang, gleder oss til å dra på helsestasjonen i morra og se de nøyaktige målene :0)

Hipp hipp hurra for de små englene!!!

Skrevet

Hei lille fis :)

Gratulerer med 1-års dagen til dere *hipp hipp hurra*

Vi feirer dagen om en ukes tid ;)

Har vært til kontroll på sykehuset her nå, og vi har fått bare god ord med oss på veien fra barnelegen, selv om han synes hun er litt lita.

Men jeg er kjempefornøyd med utviklingen her hjemme. Frøkna har nå blitt 7.7 kg og legger kjempegodt på seg i forhold til hva hun har gjort tidligere.

Etter alle dokumentarene som har gått på tv om prematur og sånn, er jeg glad at vi bor i Norge med den kompetansen vi har, og at ikke barn blir vurdert ikke reddet. Synes det er skremmende, selv om vi var langt over alle disse grensene som ble diskutert.

Hjertlig til lykke :))

Skrevet

Tusen takk for koselige hilsner dere!!

Det har vært en kjempefin dag, men jeg fikk meg en liten reaksjon i sofaen i sted, når skatten hadde lagt seg og gjestene var gått.....

Minnene fra denne dagen sitter STERKT i minnet, og det er noe jeg ikke unner min verste fiende engang...

Håper vi "slipper unna" ved en evnt ny graviditet...

Gratulerer masse med dagen i morgen da Lurveliten..

Vi er heldige vi=)

Nattaklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...