Gå til innhold

Hvilken "god-stol" (recliner e.l.) for barn er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ønske til jul eller kjøpe over jul, men hvilken velger jeg? Har sett på den på Bohus til 999,- ser veldig god ut, men noen har kanskje erfaringer å dele med meg?

Fortsetter under...

Skrevet

jeg henger meg på denne jeg og...Er tenkt å kjøpe til snuppa til jul.Jeg såg de hadde på både bohus og møbelringen.

Skrevet

kjøpte en til 1 års dagen til jenten vår. Ho er kanonfornøyd med den.. vi kjøpte på Skjeidar, 998 kr. Helt topp stol som det går an og vippe bakover og har fotstøtte og greier...

Skrevet

Jeg syns 1000 kr for en slik stol er mye. Har noen forslag for en annen stol som ikke er så dyr? Og hvor kjøpte dere stolen?

Skrevet

Har stolen på Skeidar et navn`? Enn farge? Hørtes fin ut, beskrivelsen. Så er det så greit når noen har prøvd stolen...

Skrevet

Her jeg bor koster stolen 999kr på skeidar og bohus, mens på en annen butikk jeg ikke kommer på hva heter akkurat nå koster den 699 så jeg skal kjøpe den der. Å det er prikk lik stol, men en mindre kjede.

Annonse

Skrevet

Har stolen på Skeidar et navn`? Enn farge? Hørtes fin ut, beskrivelsen. Så er det så greit når noen har prøvd stolen...

Skrevet

Hvor er det? Og hva heter butikken? Snedig at prisen kan være såå forskjellig??

Skrevet

DAGS MARKED..hehe kom på det nå..

Ja det var jammen snedig, helt tilfeldig at jeg så det. Sa til hun dama som jobba der at den kosta 999kr på de andre kjedene å da sa hun at det var helt vanlig at de større kjedene hadde høyere priser.

Jeg bor i Sandefjord.

Skrevet

Der fikk jeg bare ERROR.... Hmmmm

Vel, er det den som brune skinn stolen, som ser ut som en "voksenstol",

Teddy barnerecliner?

Og vil det være noe for en i åring?

Skrevet

Åja så rart for jeg skjekka linken å jeg kom inn på den..jaja..

Men ja det er den du skriver jeg mener, men den er sort da.

Jeg kommer til å kjøpe den til jenta mi nå å hun er 13mnd. Hun sitter så fint i min skinnstol så tipper hun sitter enda bedre i en mini en.

Annonse

Skrevet

Hmmm, kanskje julegaven til vesla er løst......hurra.

Skrevet

I butikken står det at denne stolen ikke skal brukes av barn under 4 år - sikkert siden det er mulig å falle ut av den eller klemme seg. Fin stol, men jeg skal vente litt for å unngå skade på min 1 åring.

Skrevet

Nå dåner jeg, snakk om enda ett innlegg om påpassing og hønepøne!! Skjerpings!!! :)

Skrevet

Hehe ja det kan man si, man må jo passe på litt uansett:o)

Men hva med en sakkosekk? Det har jeg lyst på til min på 16 mnd. Synes det virker sååå deilig å sette rompa si nedi. Jeg har hatt det selv, men da var jeg mye større enn han da...

Tror det er ålreit for små også:o)

Skrevet

Det er en advarsel mot å bruke saccosekker til barn under 3 år. Fordi barna kan havne ned i den med ansiktet først, og så få problemer med å komme seg opp.

Den tiden sacco'n var mest populær, var det flere småbarn som rett og slett kveltest i den. Så watch out!!

Skrevet

Den er ikke høyere enn sofaen min å den klatrer hun opp og ned fra uannsett men nå har hun lært seg at hun må ut med rumpa først.

Men akkurat det med å klemme seg kan jeg være med på kan være litt skummelt. Men nå greier de vel ikke å skyve ryggen ned selv akkurat så stolen blir vel stående som vanlig å da er det ikke mer forskjell fra en vanlig sofa.

Men nå er det vel få som lar en ett-åring være uten tilsyn lenger enn et kjapt dobesøk eller i et annent rom for å hente noe.

Skrevet

Den er nå på tilbud til 899,- Synes den er dyr + ser jalla ut...

Skrevet

Vi ha hatt sacco sekk til sønnen siden julen i fjor.. Dea var han 10 mnd, fikk i gave... Han sitter i den litt, men det er mere spennende å sitte i skinnstolen til pappa... Så på nyåret skal han få kombinert jul og bursdags gave, og sånn stol.. Hvor vi kjøper er ikke bestemt enda... Det med kveling i sacco sekk, det er nå bare å følge med.. Treng jo ikke å leke med den når ikke mamma eller pappa er til stede.. Og selv om det står at de reclinerne er fra 4 år.. Så gjelder vell vanlig sunn fornuft.. Passe man litt på, så skjer det nok ingenting...

Skrevet

Vi har den stolen i skinn fra bohus, kan legge bak ryggen ol.

Fikk den når hun var 1 år og brukt den kjempemye!!! , hun elsker den stolen. Og greit med skin for enkelt og vaske:-) og når andre barn er på besøk er det alltid en kamp om å sitte i den stolen:-)

Skrevet

han er da ikke aleine hjemme da hehehe. Sjelden er han aleine i stua også;o) Jeg tenker ikke på den måten jeg, men synes ikke jeg er uansvarlig fordet. Men jeg skjønner tankegangen din=)

Skrevet

Vi har kjøpt en "lenestol" på Jysk vi. 199 kr. Den er ikke fancy med rygg som kan legges bakover eller fotskammel som kommer ut, men du så populær. Vesla er 16 mnd. og klatrer opp og ned av den dagen lang. Har hatt den en måneds tid og enda har den ikke mistet nyhetens interesse. Hun er for liten til å sitte stille i lang tid likevel, så hvorfor kjøpe noe som er kjempedyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...