Gå til innhold

Barnas hus :-)

Baby4påvei-har kommet :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Var på barnas hus idag. Og de har jo tilbud på Simo kombivogn til kr 3990,- Ordinærpris 6490,- (tror jeg).

Så nå ble jeg veldig i tvil. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en Emmaljunga Duo Kombi til 5000.

Synes jo 1000 kr i prisforskjell er ganske mye. Kan bruke de pengene på mye annet. :-)

Har dere noen anbefalinger?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett på Simo vognen jeg òg, men den er ganske stor. For vår del blir den nok for stor ettersom vi har liten bil og bor i 4. etasje, men bor man i første etasje med stasjonsvogn er det et røverkjøp:-)

Skrevet

Nja vi også sto mellom de to da vi var ute og så på vogner. Endte opp med Simo pga det tilbudet du nevner. Den står jo bare i stua med selskap av en lykkelig bamse, så om den er bra vet jeg ikke enda.

Men bamsen ser veldig fornøyd ut ;-)

Skrevet

Vil gjerne ha en stor vogn. Skal kjøpe oss stor bil. Bor i enebolig i rekke, trenger ikke opp trapper. :-)

Skrevet

Anbefaler på det høyeste simo vogner...De kan kanskje virke litt tunge og svære, men de er behagelige å trille og de tåler mye regn før en tar på regntrekk...(men regntrekk bruker man uansett sefølgelig).

Har to simo vogner selv

Skrevet

vognen er kjempe fin.Fikk kjøpt den på fredagen som var til tilbudspris....helt perfekt fin synes jeg.Anbefaler den jeg j.

Skrevet

Jeg kjøpte Simo kombi på tilbud til lillemor som ble født i Januar, er super fornøyd, så perfekt på all slags føre:)

Skrevet

Simo har etter min mening noen prakstiske fordeler som ikke Emmaljunga har, som at man kan legge ned bøylen for bedre plass til vinterposer. Dessuten har Simo lenger rygg fordi Emmaljunga får en bøy opp bakerst. Så når den er billigere ville jeg hvertfall ikke vært i tvil!!

Skrevet

Vi kjøpte Simo kombi til vår eldste for 2,5 år siden, og ville aldri i livet ha byttet den med noe annet - det er en suuperbra vogn - gullet sover enda i den når hun har en liten lur på dagtid, og vi bruker den hvis vi skal gå lange turer også.

Så den har da vært i bru nå daglig i 2,5 år, og blir bare å fortsette med den til lillegullet når hun kommer også.

Vi betalte 6000 for den, og synes den er verdt hver en krone, så 3990 er jo en kjempebra pris for den!!

Lykke til med vognvalget!!:-)

Skrevet

Jeg hadde egentlig bestemt meg for Simo kombi vogn, før jeg så Emmaljunga Edge Duo. Falt helt for den vogna. Har ikke kjøpt den ennå, og nå ble jeg veldig i tvil. Det er jo faktisk litt penger å spare ved å benytte seg av dette tilbudet. Er det noen som vet hvor lenge tilbudet varer og er det i alle Barnas hus butikker dette tilbudet gjelder?

Skrevet

Tilbudet varer til 3. des og det er i alle Barnas Hus-butikkene. Tror jeg skal kjøpe sånn jeg også, ser kjempefin ut. Må nok ta meg en tur og se på den en dag..... :o)

Skrevet

Vil absolutt anbefale simo kombi. Har vært kjempefornøyd med vogna !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...