Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med

Anbefalte innlegg

Skrevet

hormonspiral? jeg var hos legen i dag og fikk resept på hormonspiral. den er ganske dyr da over 1200kr, men varer i 5år. jeg tåler ikke p-piller så godt, får humørsvigninger av dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra noen tar opp dette. Jeg tåler heller ikke p-piller. Får veldig humørsvigninger, så jeg måtte bare kutte de ut. Jeg har prøvd mange sorter p-piller, men ingen som hjalp på dette. Jeg har også lyst til å sette inn hormonspiralen, men bortkastet hvis jeg ikke tåler den også. Fint å høre andres erfaring med denne.

Skrevet

Jeg har satt inn hormospiral for 5mnd siden. De tre første månedene hadde jeg småblødninger og fikk uren hud. Jeg tror også jeg fikk humørsvingninger, men er litt usikker, siden det var en psykisk tøff periode med mye babyskrik, mangel på søvn og en vanskelig 2åring.

Nå merker jeg ingen bivirkning av hormonspiralen lenger.

Skrevet

Jeg satt inn soiral for ca 2 mnd siden. I begynnelsen fikk jeg en del kviser og litt humørsvingninger. Det varte kanskje 2 uker så ble jeg normal igjen. Da jeg brukte p-piller hadde jeg dårlig sex lyst og humørsvingninger hele tida. Nå har jeg ikke dårlig sex lyst engang :)

Skrevet

Har nettopp fått satt inn h.spiralen, har hatt den i 2mnd. Har blødd uavbrutt siden den ble satt inn:(

De sier det kan ta opptil 6mnd før den går seg til.

Har bare små blødninger, men når jeg får mens blir det mer(har hatt den 2 ganger ) Gyn. sa at smertene kom til å bli mindre også, det har ikke skjedd til nå.

Må vel være litt mer tålmodig, håper det stopper snart. Har også fått litt mer kviser........

Skrevet

Får også humørsvingninger av p-piller, og fikk derfor anbefalt kobberspiral. Har flere venninner som har måttet ta ut sin hormonspiral pga store humørsvingninger. Problemet med kobberspiral er faren for store blødninger.

Skrevet

uff. får håpe jeg tåler den da. legen min sa at man nesten ikke fikk mensen engang med h.spiral. syntes det hørtes så fint ut jeg da. vært penga liksom.

Skrevet

JEg har hatt i spiralen i et par mnd og jeg skal ta den ut neste onsdag..jeg er like humørsyk med denne som med p piller!!!også plutsali begynner jeg blø også kommer det væske ut(vet det er normalt),men jeg orker ikke mer..kommer masse..føles ut som jed tisser på meg også lukter det helt j*****

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...