Gå til innhold

Hvordan traff du mannen/samboeren din?

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min har i grunnen "kjent" hverandre fra vi var 13-14 år gamle. Vi er og har vært medlemmer i samme idrettsklubb, og har vært del av en stor vennegjeng som har hengt mye sammen opp gjennom hele ungdomstiden - både på og utenfor idrettsbanen. Vi hadde begge andre kjærester opp gjennom ungdomsskoletid og videregående, men da han kom hjem fra militæret i 1998 fikk vi øynene opp for hverandre på DEN måten. Det ble en del festing den sommeren, og i slutten av juli på en "sydenfest" (Det var en elendig sommer værmessig, så vi fyrte opp temperaturen innendørs, kledde oss i "Hawaii-stil" og lagde paraplydrinker osv.) ble det til og med et lite uskyldig kyss på munnen mens vi danset sammen. Vi overnattet sammen hos en felles venninne, og kyssingen ble heftigere ut over natten, men det skjedde ikke noe mer altså!!!

Det rare er at vi ble ikke sammen før noen dager senere. Da hadde han klagd sin nød over Grandis-middager siden foreldrene var på ferie. Jeg fant ut at her må jeg ta skjeen i egen hånd, så jeg inviterte meg selv hjem på middag til ham. Og da ble vi altså sammen på kjøkkenet hos svigers...

Det hører også med til historien at jeg hadde mine tvil i forhold til å bli sammen med ham, nettopp fordi jeg "visste" at hvis vi ble sammen, kom det aldri til å bli slutt. Han var liksom for perfekt for meg, og jeg var bare 19 år og neimen ikke sikker på om jeg var klar for å bli sammen med min SISTE kjæreste. Heldigvis tok jeg sjansen likevel - og jeg fikk jo på en måte rett da...Ser liksom ikke for meg livet uten ham.

Ellers har det gått slag i slag: Vi flyttet sammen i 1999, forlovet oss i 2001, og giftet oss i 2004, fikk skjønne Sondre i april 2005 og venter altså nå på lillebror!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7170198-hvordan-traff-du-mannensamboeren-din/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi gikk på samme videregående skole, hadde et godt øye til hverandre og flørtet masse. Jeg husker jeg hang kjempe masse på kiosken hvor han jobba i denne tiden:) Tok ikke lang tid før vi var et par. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til at det skulle bli noe alvorlig siden jeg akkurat haddde kommet ut av et 2,5 års langt forhold men han hadde andre planer og mine endret seg raskt de og!

Nyttårsaften 2000 hadde vi vårt første kyss, og nå venter vi vårt første barn i januar 2007.

Herlige 7 år med en herlig herlig gutt:)

jeg og samboeren min har bodd bare 5 km fra hverandre hele livet!:) (man trenger ikke dra så langt for å lete..hehe) gikk på samme barneskole til og med....

men da jeg var 13 og han 15 ,gikk vi på samme ungdommsskole,og da ble vi sammen første gang...!vært til og fra et par ganger,men har stort sett vært lykkelig forelsket i 10 år nå!

er verken gift eller forlovet,men har akkurat kjøpt hus,og venter barn nr 2 den 6. januar!!!=)

har alltid visst hvem han var, men hadde aldri tenkt noe særlig på han...

Så møttes vi under ei skikkelig fyllekule sommeren 2004, det var da nettopp blitt slutt mellom meg og eksen gjennom 4 år...

Tenkte at jeg ville være singel i lange tider.... men neida...

Vi ble sammen halvannen uke etterpå, og ble samboere omtrent med engang....

Venter nå lille gutten vår i des/jan.

He-he...første gang jeg traff han var på morgenen etter at jeg hadde hatt en one night stand med kameraten hans... He-he, det ler vi godt av idag!!

Velger å være anonym da kameraten hans også er gravid nå...og muligens er her inne!

Vi har alltid gått sammen på skolen, han to år over meg. Har visst om hverandre og prata når vi møttes. Begge har hatt andre kjærester, før vi endelig fikk øynene opp for hverandre for 4 år siden. Vi er fra et lite tettsted, og ble sammen i Oslo av alle ting!:) Forlova oss i fjor sommer, skal gifte oss i august og venter altså ei lita tulle 2. januar:)

Annonse

Vi traff hverandre av alle steder i bilen til en venninne (og hennes samboer) på vei til Sweden Rock Festival. 11 timer i bil senere var vi fremme, og etter en helg i telt var jeg ganske så forelsket. Vi datet litt i en måneds tid før vi kom frem til at vi vel egentlig var sammen :o)

Nå har vi vært sammen i 4 1/2 år, gift i nesten 2 1/2 år, har en sønn født i juli 2005 og venter nå vårt andre barn - en jente - 18. januar.

Vi møttes på Blindern. Studerte felles fag. Ble perlevenner. Var venner i et halvt år og begge prøvde seg litt uten helt å "tan helt ut". Helt til en dag han "mistet" siste bussen hjem og jeg inviterte ham til min hybel for å overnatte. Ingenting skjedde før første kyss neste morgen. Dette var i desember. Han besøkte meg og min familie i jula, og vi flyttet sammen i løpet av januar. Første gang jeg traff svigers var når vi var der for å hente tingene hans for å flytte. he he. Har vært sammen nå i 6 år, nyforlovet og skal gifte oss til høsten. Termin i januar og alle hjerter gleder seg :)

vi møtte hverandre på nette. han var den første jeg snakka med,skulle være tøff å prøve å chette.vi fikk god kontakt med en gang.vi venter nå vårt barn nr 2 og har det kjempe bra.skal gifte oss til sommeren.så det er utrolig hvor man kan møte sin fremtidige mann :-)

Traff ham når jeg var 16 år og han var 23, da bodde jeg 15 mil unna på hybel, så det ble helgesurring ei tid, han såra meg, jeg tilga han(tror jeg), ble sammen når jeg var 17 og forlovet oss når jeg var 18 og nå er jeg 22 og han 29 og vi venter vårt første barn. Og jeg har funnet ut at jeg er blitt lurt, MANNEN VIL IKKE GIFTE SEG; har dere hørt slik... Vel jeg kjenner han såpass at hvis jeg bare venter lenge nok, har jo ikke dårlig tid, så blir jeg nok hvit brud en dag! Og da får vi se hvem som lurte hvem... hehe...

Jeg og kjæresten gikk på samme videregående skole...ble sammen skoleåret 1999/2000. Vi hadde egentlig truffet hverandre noen få ganger før skolen, pga felles bekjente. Men vi hadde aldri hatt mulighet til å bli kjent i de samenhengene...

Jeg var 17 og han var 18 da vi ble sammen. Flyttet sammen i 2003, da vi kjøpte vår første leilighet. Jeg ble gravid høsten 2003 og vi fikk en nydelig datter sommeren 2004.

Nå er vi 24 og 25 år og venter jente nr 2 i januar. Gleder oss selvsalgt veldig!!

Annonse

Vi møttes for litt over 4 år siden, begge var 19 år og nyansatt i et firma i rogaland. Jeg kom flyttende fra Finnmark og han fra Telemark. Vi hadde en god kjemi fra første dag, men det tok 1 mnd før vi ble sammen. Vi er nå 23 år , flyttet tilbake til Finnmark, bygger hus og venter vårt første kjærlighetsbarn med termin 9.jan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...