Gå til innhold

noen fra Haugesunds området?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Me er frå det området. Det vil sei faren er fra Vindafjord, men no bur me i Ungarn. Me budde sammen i Vindafjord i nokre år, og så snart eg er ferdig med utdannelsen min så skal me flytte tilbake dit. Dersom du har tatt sykepleien i Haugesund kan det hende me kjenner kvarandre, men ellers så har ikkje eg så mange tilknytninger til sjølve byen. Det er helst Vindafjord eg kjenner til.

Annonse

jeg bor i skåredalen... er samboeren din fra Hgsd? fra bleikmyr? du da, hvor er du fra.. jeg har termin 20 juli.. var på ul forrige tirsdag, såg hjertet banke som bare det:) håper du får se det samme. skal krysse alt som kan krysses for deg :) når har du termin da?

gi lyd imorgen da, hvordan det gikk hos legen

Hei! Beklager VELDIG sent svar. Var en stund jeg ikke orket å slå på dataen en gang så nå gikk jeg tilbake til gamle tråden for å kikke litt :) Samboeren er fra Hgsd ja :) men ikke fra Bleikmyr. Hvordan fikk du ultralyd så tidlig? Jeg er 9+2 i dag, så terminen er 7. juli :) Var veldig skuffende hos legen. Det var ikke den legen jeg trodde jeg hadde som fastlege som tok i mot meg, sp det var rart. Ellers så virket hun veldig uinteressert, smilte en gang i løpet av hele samtalen.. litt kjedelig.. Har du vært på første kontroll? Hvor har du lege? Har også lyst å gå på tidlig ul for å se hjertet banke :)

jeg hadde en ma i juli, så jeg fikk komme til ul i uke 6.. er i uke 8 nå.. prøv å ring eriksen å hør, men er egentlig ikke vanlig hvis alt er normalt.. hvis du ikke har hatt noen blødninger el, eller mistet før.. jeg går ikke til fastlegen min.. skal kun gå på gard senteret (til eriksen) og til jordmor der.. du kan høre med legen din om hun kan sende rekvisisjon til gard senteret, så slipper du unna legen (hvis du ikke synes noe om henne) har du Moe? sannes?

Annonse

Alt virker helt normalt her. Men er nesten bekymret fordi jeg ikke har hatt noe festeblødning eller noenting, hehe, sikkert dumt av meg :) har lest mye om ma og det er derfor jeg har lyst å ta en ul bare for sikkerhetsskyld. Går ikke rundt og er redd for det, men er liksom bare for sikkerhetsskyld.. Så utrulig bra at du har fått høre hjertelyden denne gangen! Det er koselig å høre :) Nei, har en Anvedsen. Har nettopp fått fastlege i Hgsd. så det var første møtet med henne... :-/ Det står egentlig at jeg har Ragnhild Johanne Stuve så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått henne. Har ikke fått beskjed om at hun er syk eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...