selma07 og engel Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg er i uke 32 og har hatt kynnere de siste 4 dagene. Jeg har ikke hatt noe særlig av det tidligere. Lurer på om det er flere som har fått mer kynnere når de har kommet så langt som jeg? Synes det er litt ekkelt jeg.... Kynnerne kommer når jeg går, gjør noe i huset, eller er aktiv på noen måte...
Tess30 Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 det e helt normalt å ha kynnera!!!! Bare sunt, kroppen som forberede sæ!!! Har hadd masse kynnera helt fra uke 20!
selfangerkjerringa Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Vel - det viste seg etter sjekk på føden på lørdag at de vonde kynnerne mine faktisk er modningskynnere. Litt tidlig i uke 34, så jeg har streng beskjed om å ta livet helt med ro med mindre jeg vil ha baby før jul. Og jeg vil jo strengt tatt at hun skal holde seg der inne til termin, det er jo en grunn til at et svangerskap varer 40 uker og ikke 34. Men når det er sagt - det er fullt mulig å ha kynnere uten at de medfører for tidlig modning!!! Jeg har hatt kynnere en runde fra uke 13 til 20, og en ny runde fra uke 24 til 30 eller noe, det er først nå i uke 33/34 at de har blitt såpass sterke.
Mayra Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jeg har det akkurat som deg, er i uke 32 og de siste dagene har jeg fått flere kynnere. De er ikke vonde, men litt ubehagelig er det jo. Hos meg kommer de og når jeg er i en eller annen form for aktivitet. Er annengangs, og kjenner dette igjen fra forrige gang.
selfangerkjerringa Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Jeg er også andregangs, hadde det overhodet ikke sånn sist.
nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Jeg har hatt mye kynnere i begge mine svangerskap. De verste kom faktisk fra rundt uke 30 til uke 34. Mine var helt ufarlige. Hvis du er usikker, kan du spør jordmor. Jeg er bedre nå i uke 37, selv om jeg gjerne vil ha de nå da:)
selma07 og engel Skrevet 21. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2006 Takk for mange og gode svar alle sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå