Gå til innhold

Lei av mas nå...

Anbefalte innlegg

Huff, jeg har mest lyst å bare være hjemme helt alene nå... Hver gang jeg treffer kjentfolk så er det samme leksa; nå er du diiiger altså, nå må han komme ut snart... For ikke å snakke om at jeg er lei fleipinga om at jeg vagger som ei gås. Jeg har bekkenløsning, og vondt for å gå!!!

Alt dette maset gjør at jeg blir utålmodig selv. Enda 15 dager til termin... Håper for all del jeg slipper å gå over!

Ventetiden er lang nok om ikke folk skal mase sånn i tillegg!!

Sorry, måtte bare syte litt :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7170130-lei-av-mas-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*huff*

da er det godt å ha desemberklubben :)

er bare å lettehjertet sitt, er ikke syting ;)

Skjønner godt at du blir lei jeg! skjønner ikke hva som gjør til at folk tror man ikke er klar over noe selv! slik som, jøss! NÅ har du jammen fått strekkmerker! er jeg ikke klar over det, så la meg vel leve lykkelig i uvisse om det da ;)

nei, krøll deg sammen hjemme og kos deg ;)

bare to uker igjen nå heldiggrisen ;)

klem

Er helt enig!! Blir så sinnsykt irritert av sånne kommentarer:(( Blir kalla for tjukka og deretter spurt om jeg ikkje er kommet meg avgårde til føden!!:( Selfølgeli er jeg sliten.men det er tross alt 19 dager til termin og jeg blir faktisk også lei meg når folk kaller meg for tjukka..

det er kjempeprovoserende. Fatter ikke at folk er så korttenkte, jeg tenner på alle plugger. Ei "venninde" av meg ringte i stad og lurte på hvordan det gikk og om jeg bare "ble feitere"...Hun fant jo ikke akkuratt opp kruttet kan du si, jeg holdt på å svare henne at: i motsetning til deg så er jo jeg spebygd og går fort ned i vekt, jeg ser jo at du sliter med å komme i fin form etter de to fødslene dine. Du er vel ikke gravid igjen?

Jeg sa det ikke da - hadde bare veldig lyst.)

Noen folk er altså bare så tankeløse. De syns sikkert det er rasende festlig å slenge ut kommentarer, men jeg har virkelig kommet gråtende hjem noen ganger.

Folk burde si noe hyggelig, eller klappe igjen!

Annonse

Vi får trøste hverandre :) Er sååå fiiine att!!

I går traff jeg mamma på et kjøpesenter. Hun presterte å si at hun hadde sett ei gravid oppe på en butikk og tenkt at hun var svær og skulle nok snart ha... Men så så hun meg komme vaggende og da begynte hun å le... Snufs!

Men hun spanderte frisørtime på meg i dag da, så da får hun heller være tilgitt for denne gang... hehe

Huff ja, kjenner til det der ja.......

Jeg har sterk bekkenløsning og har kjempevondt for å gå.

Men alla jeg møter slenger med leppa og sier ting som, Jasså du vagger ennå ser jeg, skal du ikke se å få den ungen ut snart (som om det ikke er noe jeg heller vil en det), eller skal du ikke se å få den steinen ut av skoen snart syntes du har haltet i flere mnd jeg nå....hehehe....veldig morsomt liksom.

Jeg tror folk må være like spente som oss gravide jeg altså, og at ventetiden er lang for de......(som om ikke den er det for oss også liksom......)

Maser jo om alt mulig som om jeg trur den kommer før terminen? Åssen skal jeg vite det da!!!

Også har du de som tror de vet alt da.....Herregud sier jeg bare....

Klapp igjen altså..dere får beskjed når barnet er kommmet.

Det hjalp litt det der du...å syte litt.......:)

Lylkke til Boffa*fødeklar*

Hisen en som også er fødeklar..

Huff da... ekke greit når man får førr mye mas..

Brorn min si dog at æ vagga som ei gås... men det e nu heilt greit... førr når æ har sotte ei stund så føl æ mæ verkeli som ei gås ;D

Men, men det går over :D

Bærre syt litt du... så bi alt så mye bedre :D

*smiler*

Folk får seg til å si mye rart!!!

Men noen er veeeldig søte også.

Har en bekjent som jobber i butikken der vi handler, og hver gang jeg kommer så bryter hun ut:

"sååååååååå nyyyydelig du er" eller " gravide mennesker er det peneste jeg vet om"

Det er herlig å høre det!!!

Så da går alle andres komentarer rett vest!!!

For det er sant......... Vi er nyyyyyyyyyyyyyydelige:)))))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...