♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Mener samme dag som stripping.. Legen fikk inn 2 fingre før hun dro i livmorhalsen, Aner ikke hvor mange cm det blir.. Er stiv og støl i magen og har hatt noen vonde kynnere, men det er jo ikke like spennende som rier : ) Ikke blør jeg eller slimer noe heller ! Noen som kjenner seg igjen ?? : )
Mamsen og lillegutt! Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Er du virkelig 15dager på overtid? trodde ikke en fikk lov til det i norge, at grensen var på max 14dager. Håper du føder snart da! Kan desverre ikke svare deg på spm, da jeg ikke kjenner meg i igjen i det du spørr om :-) PS. Kjenner en i danmark som gikk en mnd over termin, glad en slipper å gå så lenge, da er det jo snakk om 10 mnd vangerskap.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Ja jeg er nok det : ) Har vært gravid i 42 uker og 3 dager : )
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Heisann... Jeg fødte etter å ha blitt strippet. Da jeg gikk med første mann, gikk jeg 17 dager over tiden. Var på ovetidskontroll på Ullevål kl.10 om morningen, og legen ville kjenne om jeg var moden...var ikke helt tilfredstillende så hun lirket litt oppi der.....Au...Kjentes mer som om hun røska godt der inne. Uansett så gikk slimproppen utpå ettermiddagen samme dag, og veene startet på alvor i 18 tiden. Kl. 22 dro vi til sykehuset igjen, men bare en cm åpning. Dro hjem igjen og var tilbake på sykehuset rundt 03.30 med 7 cm åpning. Gutten vår ble født 05.38. Har termin med nr.2 på nyttårsaften og håper jeg ikke går så lenge over tiden denne gang. Et par dager går greit, men uansett går jeg ikke mer enn 12 dager over. De har en grense der jeg skal føde denne gangen. Vet at det er ikke alle denne strippingen hjelper på...men modningen bedrer seg litt ihvertfall. Lykke til :-) Håper det setter igang av seg selv snart....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2006 Takk for svar : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå