annkr Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Min datter på 6 måneder har problemer med å få av seg avføringen. Det som kommer er veldig hardt. Hun har veldig vondt og begynner å blø i endetarmsåpningen, dette er så fortvilede og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har prøvd malt, sviskesaft, masasje, grønnsåpevann, Laktulose og lunket vann, men ingenting hjelper. Noen som har noen gode råd? Det er jo så vondt å høre på henne og jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe henne.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Gi henne mye vann å drikke. Koke du vann til henne? Kokt vann gir hard mage.
annkr Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Kokte vannet og tilsatte bittelitt sukker. Gav det avkjølt
Happy Ignorant Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Før hun grøt? Jenta vår ble sånn av hvetegrøt. Prøv en grøt uten hvete; mais eller risgrøt feks.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Ikke risgrøt, det kan de bli hardere av. Prøv aprikosmos og kiwi. Og sviskepure fra smaafolk, mye mer konsentrert enn sviskesaft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå