HappyJoy Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Har lagt inn samme inlegg i marsklubben men vil vite hvordan det går her og! Hvordan går det m dere? Her har vi kommet til 26.uke. Magen er stoor og den blir synlig større for hver uke, bekkenløsningen er i gang og alle klær for små.. Vektoppgang på 8 kg og det er en som sparker meg på blæra og en i lungen.. hehe! ;-). Virker som de små storkoser seg og det er det viktigste!!
Tvillingmamma Mars07 Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Hallo! Jeg er i uke 22 md våre to små gutter.Jeg har gått opp over 12 kilo og får stadig større problemer med å få på meg klær... hehe. Vi har termin 28. mars- men siden de er to der inne, så kommer de nok litt før. Her er alt og bare bra- gutta sparker meg mest nederst i magen. Men de koser seg, magen blir større for hver dag, føler jeg og det er superspennende! Hilsen oss:-)
vibgun Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Hei! Så kjekt med flere i samme båt:-) Jeg er i uke 21 med mine små (termin 08.04.07), og har faktisk bare visst i en uke at jeg venter tvillinger. Fant det ut på ordinær UL for en uke siden, der var det både en gutt og ei jente som vinket til oss:-) Hadde ikke tenkt tanken på at det kunne være 2 der inne, så ble ganske overrasket;-) Vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg, men skal til legen1. des. Gleder meg til å fortelle ham at det er to der inne:-) Han har kun veid meg en gang og har aldri målt magen min,men det blir nok andre boller nå tenker jeg;-) Magen har hvertfall begynt å vokse i rekordfart (ser ut som om jeg er 7 mnd på vei plutselig!), så det blir spennende å se hvordan dette skal ende! Lykke til videre til dere andre også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå