Gjest Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Må bare fortelle dere dette.. Jeg sitter her med tårer i øynene enda... I helgen fikk jeg en present av min mann, som han ville gi til den vakresete kvinnen han visste om. Og det var en figur av en dame som var gravid. Firguren var i serien willowtree, og heter Cherish, awaiting a miracle.. (se bilde her: http://www.babyheirlooms.com/product/cherish.cfm) Og det er nettopp det jeg gjør.. jeg bærer på et mirakel. og jeg er så glad for at jeg skal ha det miraklet sammen med mannen min! - Han er forståelsesfull og omtenksom. Han vet når han skal la meg være i ferd og han vet når han skal bry seg litt ekstra.. Det å gå gravid er ikke alltid like romantisk som man forestiller seg, men det er verd det til slutt, og iallefall når man har en mann som alltid er der for en! Kanskje en god julegaveide til noen du kjenner som er gravide, eller et hint til mannen hennes?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 For en nydelig ting å gjøre! :-) Kanskje jeg tilfeldigvis skal sende en link til mannen min hehe.
~ms_freia~ Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 så utruli fint gjort av han:) vi e fleire som har en flott mann som støtta oss:)
Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Send meg mailadressen hans du, så skal jeg sende den jeg.. Eller få gubben til å gjøre det.. He he Det er lov å hinte litt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå