Gå til innhold

Hvorfor har jeg fått morgenkvalme nå?????

Anbefalte innlegg

De siste 14 dagene har jeg hatt morgenkvalme. I dag ventet jeg over 2 timer før jeg spiste frokost. Men hjalp det??? Neida, det er bare å kaste seg over do og kaste opp.... Merkelig!!

Spyr heldigvis ikke hver dag da! Syns skikkelig skikkelig synd på de som sleit / sliter med kvalme!!

Fortsetter under...

Har prøvd med tørt knekkebrød. Ellers har jeg prøvd med et glass vann for jeg er sinnsykt tørst om morningen. Ingenting hjelper. Skikkelig merkelig.

Så nå tror jeg jaggu jeg går å spyr en gang til..... Æsj

Annonse

huff....... å være kvalm er så grusomt........ har vært det litt den siste tiden jeg også, men ikke om morran, mer utpå dagen og ikke så ille at jeg spyr!!

Ønsker deg i allefall riktig god bedring :)

Huff da.. Hørtes ikke spes gøy ut nei... Unner ingen å være kvalm og kaste opp,det er det absolutt værste jeg vet.. Håper jeg slipper unna det nå for jeg syns jeg hadde nok av det i begynnelsen... Får håpe det går over kjapt...

Samme som meg! Jeg tror det må være at det er så mye press på magesekken nå. Og mye hormoner i sving igjen.

Jeg er tilbake der jeg var de første ukene av svangerskapet. Har bare lyst på usunn mat, orker ikke middagslukt, og i alle fall ikke kaffe. Da spyr jeg som en gris.

Annonse

Ikke sikkert det er så uvanlig å føle seg litt dårligere mot slutten av svangerskapet. Tenk så mye som skjer med kroppen, både fysisk og psykisk. Du får nevne det for lege/jordmor, ellers må du bare slappe av og spise det du orker!

Uff, høres bare kjipt ut å kaste opp nå!

God bedring : )

Jeg har også "fått tilbake" kvalmen nå mot slutten. Jeg kastet først opp i 7 måneder så jeg var lykkelig over at det endelig gav seg, men det holdt bare en måneds tid... Tror det er vanlig å være kvalm også på slutten, spesielt hvis du hadde kvalme i begynnelsen også. Håper at du blir bedre snart! Alt løser seg når babyen er ute vet du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...