lærer Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Vi skal gifte oss til sommeren og har lyst å dra på bryllupsreise alene. Jenta vår vil da være 11 mnd, og hun skal være hos mormor og morfar spm hun kjenner veldig godt. Hvor mange dager/netter kan vi være borte uten at hun tar skade av det?
pandabjørn Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 vi reiser til syden 9 des uten Sander og da er han 8,5 mnd, vi blir borte 1 uke bare, og han får mme og ikke mm.. kommer ann på om du ammer henne?? eller om hun får mme? gutten våres skal også være hos mormor og morfar.. det blir ikke det samme å ta med tulla på bryllupsreise så jeg hadde reist alene...er jo deilig å være kjærester også, må ikke glemme å pleie forholde ) hvor lenge skal dere være borte da??
lærer Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Hun får også mme, så det er ikke noe problem. Har ikke bestilt turen enda. Lurer på å være borte fra man kveld til fre kveld. Er usikker på om det er for lenge. Har du pratet med noen som sier at det er ok å være borte 1 uke? Sikkert bare jeg som er litt engstelig. Høres deilig ut med en sydentur:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Hun tar nok ikke skade av det:) 1 uke el 2 er vel greit..........Så lenge hun er hos noen som hun kjenner og føler seg trygg på. Hadde ikke hatt noe problem å la mine barn være hos mamma over lengre perioder. Misunner dere som har mulighet til det.
pandabjørn Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 det er jo bare 5 dager dere skal være borte og det er ikke for lenge hadde det vært 2 uker så hadde det nok vært 1 uke for mye synes jeg.. nei jeg har ikke snakket med noe om at det er ok at vi er borte en uke.. det bestemte vi selv. vet det er mange her inne som ALDRI hadde vært borte fra ungen sin en natt ikke før han/hun er 1-2 år... self kommer vi til å savne gutten våres, men han får bli med neste gang vi reiser.. det er ikke noe å være engstelig for han er jo trygg hos mormor og morfar, og dere har sikkert med mob telefon å kan ringe hjem hver dag også.. ønsker dere en god tur når dere skal klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå