Gå til innhold

æsj.. så ble jeg innlakt da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

møkkakropp!

innlakt for observasjon fordi jeg har fått svangerskapsforgiftning.. og det er kjeeeeeeedelig!!!! føler meg ikke syk, men må ligge her da.. har tilgang på både tv og internett, men får ikke bruke det så mye.. kan vist få hodepine av det.. så da er det i grunn bare å ligge å se på den svære klokka som henger på veggen forran senga mi som gjenstår av "aktiviteter".. utrykket å se tiden passere har fått ny mening..

*tikk takk, tikk takk*

er fødeklar i dag også:) det er jo enda noe, men ser ikke ut som det verken starter eller blir igangsatt noe her, så det er vel bare å ligge her å vente.. *tikk takk*

skal på ul iløpet av dagen for å se at alt står bra til der inne, og det blir jo sikkert morro:) kanskje får jeg bekreftet om det er ei lita jente der inne også:) er det en gutt så blir han fin i rosa klær tenker jeg;) *tihi*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff stakkar deg...kjedlig å ligge når man egentlig føler seg i form til å være oppe;)

du må trøste deg med at det er det beste for baby;)

Skrevet

Huff, jeg kjenner til det ja... Har vært innlagt på sykehuset med svangerskapsforgiftning i begge mine svangerskap! Er såååå kjedelig! Men jeg hadde hverken tilgang på tv eller internett jeg da...

Holdt på å finne frem en kniv for å ta ks på meg selv en periode..Hehe, mye rart gitt!

Skrevet

Så kjedelig da!!! Men det er jo godt å bli tatt vare på også!! :-) Du får lese blader / bøker.... Eller kanskje begynne å strikke eller noe....

:-)

Skrevet

oj oj oj!!! da har jeg vært på ultralyd.. det er ei lita jente ja, sunn og frisk sådan:) men til min store engstelse ligger hun 20% over gjennomsnittet på vekstkurven.. det betyr bebis på omlag 4200 gram om hun er født på termin det.. hjelpes meg.. satser på at hun kommer litt før jeg.. skal jo ha henne ut på nogen lunde normalt vis også.. **auauauauauauuuu**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...